Zalany kanał roboczy co zrobic
Moderator: Redakcja e-izolacje.pl
-
lordon1221
- Początkujący

Zalany kanał roboczy co zrobic
Witam mam taki problem poniewz wybudowalem w garazu kanal roboczy i nie sprawdzilem wod gruntowych. Wymurowalem go pustakami. Poziom wod gruntowych wzrosl i teraz mam 15 cm wod w kanale. Gdy wybralem wode.po godzinie mialem spowrotem 2 cm wody. Czy istnieje jakis sposob zeby bez rozbijania kanalu i wylewki mozna go bylo zaizolowac.?
Re: Zalany kanał roboczy co zrobic
szlamowanie
zabezpieczenie jest wykonalne
pozdrawiam
zabezpieczenie jest wykonalne
pozdrawiam
-
lordon1221
- Początkujący

A moge prosić o jakieś konkrety? Sam jestem laikiem w tej sprawie a chcialbym to zrobic sam. Z góry dziekuje za porade
kolegolordon1221 pisze:A moge prosić o jakieś konkrety? Sam jestem laikiem w tej sprawie a chcialbym to zrobic sam. Z góry dziekuje za porade
bez owijania w bawełnę
przy stałym napływie wody , nawet nie proponowałbym Ci próbować bo nie w zastosowaniu jakiejś magicznej chemii rzecz , a we właściwym jej zastosowaniu bez magii .
To jest najbardziej skomplikowany zakres robót osuszających , nastręczający problemów i firmom z niemałym bagażem doświadczeń , problemów tym więcej im więcej błędów popełniono na etapie budowy , im dłużej trwało płukanie tegoż kanału , oraz im więcej nieudanych prób uszczelnienia kanału podjęto. Suma powyższych potrafi usługę uczynić naprawdę upierdliwą , bardzo drogą i mocno rozciągniętą w czasie.
pozdrawiam
-
BETARID
- Początkujący

- Kontakt:
Witam
Pracuję w technologii Kalmatron- jakiś czasz temu realizowałem taka inwestycję -z powodzeniem.Na stronce znajdzie Pan zdjęcia, oraz inne ważne informacje.
pozdrawiam
PS. Niech Pan nie stosuje żadnych nie pewnych środków (niczego!) będzie tylko drożej-konsultacja nic nie kosztuje.
Tomasz Dec
www.betarid.pl
Pracuję w technologii Kalmatron- jakiś czasz temu realizowałem taka inwestycję -z powodzeniem.Na stronce znajdzie Pan zdjęcia, oraz inne ważne informacje.
pozdrawiam