Instalacje elektryczne i inteligentny dom WIELKOPOLSKA
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
Re: Instalacje elektryczne i inteligentny dom WIELKOPOLSKA
EX i BUR jak komuś pojadę to przeproszę ale nie lubię tematów typu "Adam Słodowy" nie wszyscy wszystko potrafią kto pyta nie błądzi a z ortografi to tak jak widzice NOGA ale jestem technik-praktyk (nie Je..k teoretyk) POZDRO!!
Taaaaakkkkk... Zwłaszcza jak zadałem pytanie w tym wątku: http://www.forumbudowlane.pl/vt/26506/3 ... m-pomozcieelk pisze:kto pyta nie błądzi
I jak się skończyło? Zapytałem i...
Rzeczywiście, nie karmić troli...
Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny...
Usługi remontowo-wykończeniowe
Usługi remontowo-wykończeniowe
W tym przypadku polecam system Fibaro, który sam posiadam. Największa zaleta to właśnie brak konieczności kładzenia dodatkowych kabli i przy tym kucia ścian. System działa bezprzewodowo, wszystkim zarządzamy za pomocą oprogramowania zainstalowanego w komputerze lub telefonie komórkowym. Fajnie też, że system jest łatwy w obsłudze i wszelkie zmiany ustawień możemy spokojnie wykonać sami, nie będąc przy tym zaawansowanymi użytkownikami komputera. Pozdrawiam.
Gratuluję pasji archeologicznej. świetny odkop.H. Kolman pisze:W tym przypadku polecam system Fibaro, który sam posiadam. Największa zaleta to właśnie brak konieczności kładzenia dodatkowych kabli i przy tym kucia ścian. System działa bezprzewodowo, wszystkim zarządzamy za pomocą oprogramowania zainstalowanego w komputerze lub telefonie komórkowym. Fajnie też, że system jest łatwy w obsłudze i wszelkie zmiany ustawień możemy spokojnie wykonać sami, nie będąc przy tym zaawansowanymi użytkownikami komputera. Pozdrawiam.
Jak zwykle kryptoreklama systemu przez zadowolonego pseudo klienta
Jasyk polska badzo tródna 
Sprzedam licznik trójfazowy cyfrowy F&F LE-03d cena 200zł