Piec na owies
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
Pytanie
Jak powinienem ocieplić budynek http://www.projektygotowe.pl/projekt/3h0/19.html aby koszty jego ogrzewania były najniższe????????????
Jak powinna być zrobiona płyta fundamentowa?
Jak powinny być zaizolowane ściany i strop.
Styropian czy wełna?
W projekcie budynek jest budowany z silki
Może jakieś inne propozycje?
Jak powinna być zrobiona płyta fundamentowa?
Jak powinny być zaizolowane ściany i strop.
Styropian czy wełna?
W projekcie budynek jest budowany z silki
Może jakieś inne propozycje?
-
Paweł_Małek
- Superużytkownik

ogrzewanie elektryczne
Po tym co energetyka wyprawiala z pradem w zeszlym roku w zimie ja hoc jestem elektrykiem to w zyciu nie zaloze ogrzewania elektrycznego, zreszta teraz nie ma jeszcze zimy a juz 2 przerwy byly i to takie po 20h.
A co dopiero bedzie w zimie? Nie mam zamiaru co roku wymieniac instalacji wodnej po tym jak zamarznie i roz... rurki. Co innego jak koszt tej wymiany by szedl z energetyki lub jej ubezpieczyciela. Dopoki nie zmieni sie prawa tak aby energetyka odpowiadala za szkody wywolanie nienalezytym wykonaniem umowy (za cos placi sie oplate abonamentowa i przesylowa) nie ma sensu zakladac ogrzewania elektrycznego no hyba ze to bedzie maly obiekt gdzie mozna sobie pozwolic na agregat pradotworczy o takiem mocy jaka ma to ogrzewanie.
A co dopiero bedzie w zimie? Nie mam zamiaru co roku wymieniac instalacji wodnej po tym jak zamarznie i roz... rurki. Co innego jak koszt tej wymiany by szedl z energetyki lub jej ubezpieczyciela. Dopoki nie zmieni sie prawa tak aby energetyka odpowiadala za szkody wywolanie nienalezytym wykonaniem umowy (za cos placi sie oplate abonamentowa i przesylowa) nie ma sensu zakladac ogrzewania elektrycznego no hyba ze to bedzie maly obiekt gdzie mozna sobie pozwolic na agregat pradotworczy o takiem mocy jaka ma to ogrzewanie.