Deszcz zalał świerzo wylane stropy-Zdjęcia. Prosze o opinię

Stropy są jednym z najważniejszych elementów konstrukcyjnych, które oddzielają kondygnacje budynku. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak zbudować, wyciszyć i ocieplić strop koniecznie zapoznaj się z tym działem.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

luki2604
Początkujący
Początkujący

Deszcz zalał świerzo wylane stropy-Zdjęcia. Prosze o opinię

Post autor: luki2604 »

witam,
deweloper buduje mi dom, kilka dni temu wylewali stropy po czym była ulewa, bardzo się martwię, czy woda po deszczu nie spowoduje jakiś szkód ? Widziałem zamieszanie na placu budowy właśnie ze względu na ten deszcz i pękające przez niego świeże stropy ! Budowlańcy postawili belki drewniane i metalowe...
Porobiłem zdjęcia tego wszystkiego, ale nie znam się na budownictwie, a wiadomo ze "fachowcy" z mojej budowy nie przyznają się do szkód...
Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś z Was spojrzał fachowym okiem i zaopiniował, czy to może spowodować jakieś problemy w przyszłości, czy będzie ok ?
Dzięki i pozdrawiam !

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

mateusz2807
Aktywny
Aktywny
Kontakt:

Re: Deszcz zalał świerzo wylane stropy-Zdjęcia. Prosze o opi

Post autor: mateusz2807 »

Witam... Jaki czas po zalaniu szalunków betonem nastąpiły opady deszczu? Czy te "pęknięcia" tak ogólnie wyglądały cały czas czy ktoś je zarzucił zaprawą? Czy pęknięcia widoczne u dołu stropu są także dostrzegalne na jego górnej części? Proszę odpowiedzieć na te pytania to być może uda nam sie zdiagnozować przyczyny i skutki.

luki2604
Początkujący
Początkujący

Post autor: luki2604 »

witam,
opady deszczu nastapily ok 3 tyg po wylaniu szalunków ( panowie wylali szalunki, po jakims czasie zdjeli belki od spodu i pozniej spadl deszcz - strop popekal i znowu postawili belki ).

Te pekniecia zostaly zarzucone zaprawa - "naprawione".

Sprawdzę od góry jak to wygląda i dam znać.
Pozdr.

mateusz2807
Aktywny
Aktywny
Kontakt:

Post autor: mateusz2807 »