Podwieszenie komara na ścianie

Salon jest jednym z najważniejszych miejsc w mieszkaniu, to tutaj spędzamy większość czasu i przyjmujemy gości. Rady i opinie na temat urządzania salonu ? małego, dużego, z jadalnią lub bez.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

TomeksWro
Początkujący
Początkujący

Podwieszenie komara na ścianie

Post autor: TomeksWro »

Witam od jakiegoś czasu myślałem o przyniesieniu do mojego skromnego pokoju (7m2) świeżo odrestaurowanego motoroweru komar, mam bardzo mało miejsca w pokoju i nie jest możliwe aby stał na ziemi. Pomyślałem że może mógł bym go podwiesic. Komar waży sobie około 50kg i jest stosunkowo mały. Nie znam się na tego typu sprawach, dlatego proszę was o pomoc. Czy taka opcja jes w ogóle możliwa i jakie haki musiał bym zakupi żeby to stabilnie wisiało. To nie jest żart i proszę o pomoc. Poniżej fotografia komara

-brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/gfx/motorowery/koma2320/obrazki/komar232_02.jpg

RYCHOOOOO
Aktywny
Aktywny
Kontakt:

Re: Podwieszenie komara na ścianie

Post autor: RYCHOOOOO »

haki jak haki ale pomyslales o tym jak bedzie Ci walilo paliwem w tym pokoju????to chyba powinienes brac pod uwage bo jesli tam spisz to chyba nie bedziesz mugl wytrzymac-pozdro

jacenty800
Superużytkownik
Superużytkownik

Post autor: jacenty800 »

z czego sciana z czego sufit ,wtedy mozna kombinowac....

TomeksWro
Początkujący
Początkujący

Nie będzie waliło benzyną komar będzie po remoncie i od tego momentu nie zobaczy benzyny ani olejow. Stare budownictwo obstawiam ze cegły a mieszkam na 4 piętrze pod strychem również obstawiam jakieś stare stropy

jacenty800
Superużytkownik
Superużytkownik

w takim razie do sufitu nie radze.pospawac z katowniczka i do sciany

RYCHOOOOO
Aktywny
Aktywny
Kontakt:

Post autor: RYCHOOOOO »