Izolacja fundamentów przy naporze wody pod ciśnieniem.

Właściwa hydroizolacja zabezpieczy dom przed przenikaniem wilgoci i wieloma problemami z tym związanymi. Trzeba o niej pamiętać budując dom i modernizując istniejące budynki. Odpowiedzi na pytania dotyczące wykonania hydroizolacji i potrzebnych materiałów, znajdziesz w tym dziale.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

Sajmonovic
Początkujący
Początkujący

Izolacja fundamentów przy naporze wody pod ciśnieniem.

Post autor: Sajmonovic »

Witam.
Jestem studentem budownictwa. Związku z sesją chciałem zadać pytanie.

Został nam przedstawiony schemat izolacji ciężkiej fundamentu. img12.imageshack.us/img12/6318/izolacja.jpg

Pytanie moje odnosi się do doboru materiału:
Murek zrobiłbym z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowej lub cementowo-wapiennej, co w takiej sytuacji sprawiłoby się lepiej?
Do izolacji użyłbym 2x papa termozgrzewalna albo 3x lub więcej papy na lepiku. Myślę, że skłoniłbym się ku zgrzewalnej SBS z uwagi na elastyczność.
Z czego warstwę ochronną izolacji?

Druga kwestia to jak wyglądałoby to gdyby piwnica miała być ogrzana?
Termoizolacja znalazłaby się bezpośrednio za izolacją ciężką przy murze? czy trzeba by zastosować jakieś dodatkowe rozwiązania by ją zabezpieczyć?

Byłbym wdzięczny za podpowiedzi.
Z góry dziękuję.

agent 007
Zainteresowany
Zainteresowany

Re: Izolacja fundamentów przy naporze wody pod ciśnieniem.

Post autor: agent 007 »

To REWOLUCJA w naprawach konstrukcji betonowych, to możliwość „sklejania” uszkodzonych elementów betonowych.
Naniesiony na podłoże KALMATRON™ doskonale się integruje z porowatym podłożem. Nie ma wyraźnej granicy między warstwą KALMATRON™ a materiałem rodzimym.
Możemy skutecznie osuszyć i zregenerować istniejące ściany z cegły i betonu, sprawić iż będą trwałe i wodoszczelne jak skała. Jedyna w swoim rodzaju, funkcjonalna, praktyczna zaprawa o działaniu penetrującym, który zapewnia nam TRWAŁĄ OCHRONĘ!!!
Nowa technologia KALMATRON™ już w Polsce.