jaka ilość gniazdek na jednym kablu 3x2.5 mm
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
-
gregory_26
- Początkujący

jaka ilość gniazdek na jednym kablu 3x2.5 mm
Witam. Z gory zastrzegam ze nie jestem elektrykiem ii nie mam pojecia o elektrycznosci. Zmieniam instalacje elektryczna w kuchni, zmienia ja elektryk, zamontowal mi na jednym kablu 3x2,5 mm 6 gniazdek, bedzie na nim chodzila: lodowka, kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym, zmywarka, i odczasu do czasu jakas mikrofala i robot kuchenny. I pytanie czy wszystko to pociagnie na jednym kablu?
-
buraczane_pole
- Aktywny

Re: ilosc gniazdek na jednym kablu 3x2.5 mm
pociągnie jeśli nie będzie używane w tym samym czasie. czyli jak pieczesz to nie zmywasz. generalnie piekarnik i zmywarka powinny być wydzielone reszta gniazd razem
-
docz constructions
- Początkujący

Maksymalnie 5 nielicząc gniazd z dużym obciążeniem tj bojler kuchenka piecyk
-
elpapiotr
Witam.
Na jakiej podstawie Kolega tak twierdzi ?docz constructions pisze:Maksymalnie 5 nielicząc gniazd...
Re: jaka ilość gniazdek na jednym kablu 3x2.5 mm
Tak będzie działaćgregory_26 pisze:Witam. Z gory zastrzegam ze nie jestem elektrykiem ii nie mam pojecia o elektrycznosci. Zmieniam instalacje elektryczna w kuchni, zmienia ja elektryk, zamontowal mi na jednym kablu 3x2,5 mm 6 gniazdek, bedzie na nim chodzila: lodowka, kuchenka gazowa z piekarnikiem elektrycznym, zmywarka, i odczasu do czasu jakas mikrofala i robot kuchenny. I pytanie czy wszystko to pociagnie na jednym kablu?
-
elpapiotr
Do czasu aż bezpiecznik lub wyłącznik samoczynny zadziała.
chyba ze będzie 20 A, wiec przy tym co pisał gregory_26 nie powinno się zdarzyć ze bezpiecznik się wyłączy.