ciśnienie ciepłej wody
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
-
wampir_wawelski
- Aktywny

ciśnienie ciepłej wody
Witam,
Mam w domu piec defro komfort plus 20. Obok niego podłączony jest bojler 250l, i mam taki problem, że często miewam kłopot z ciśnieniem w domu. Jest słabe. Nie znam się na tym zupełnie, ale o dziwo z zimną wodą jest podobnie. Czy pomimo tych wszystkich rur i podpięć pod bojler, możliwe jest to, że ciśnienie zimnej wody jest takie samej jak ciepłej?
Bo o ile słabe ciśnienie zimnej wody mogę jakoś tłumaczyć (wodociąg wiejski, bez pompowni, trochę przestarzały i woda zamarza tu i tam, ciśnienie naturalne nie regulowane) to czy z ciepłą wodą będzie podobnie? gdy np leje sobie wodę z baterii to jest identyczne.
Czy to może być jakaś wina ustawień przy piecu?
Pozdrawiam
Mam w domu piec defro komfort plus 20. Obok niego podłączony jest bojler 250l, i mam taki problem, że często miewam kłopot z ciśnieniem w domu. Jest słabe. Nie znam się na tym zupełnie, ale o dziwo z zimną wodą jest podobnie. Czy pomimo tych wszystkich rur i podpięć pod bojler, możliwe jest to, że ciśnienie zimnej wody jest takie samej jak ciepłej?
Bo o ile słabe ciśnienie zimnej wody mogę jakoś tłumaczyć (wodociąg wiejski, bez pompowni, trochę przestarzały i woda zamarza tu i tam, ciśnienie naturalne nie regulowane) to czy z ciepłą wodą będzie podobnie? gdy np leje sobie wodę z baterii to jest identyczne.
Czy to może być jakaś wina ustawień przy piecu?
Pozdrawiam
Re: ciśnienie ciepłej wody
przyczyna leży po stronie wodociągów ,lub za mała średnica przyłącza. prawdo podobnie masz duże średnice rur w mieszkaniu i niema różnicy ciśnieni zimna ciepła
-
wampir_wawelski
- Aktywny

tylko, ze to nie jest problem stały. Są dni np dzisiaj, że woda z baterii ciepła i zimna sika...
a są, że spływa.