Drugi wodomierz - proszę o pomoc

Instalacja wodna w mieszkaniu czy w domu to bardzo istotna kwestia. Jeżeli masz problem ze swoją instalacją wodną, nie wiesz jak ją rozplanować, jak zainstalować hydrofor, czy wykonać podłączenia, tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

bronekmonter
Początkujący
Początkujący

Drugi wodomierz - proszę o pomoc

Post autor: bronekmonter »

Witam
Mieszkam na wsi, mam dom jednorodzinny, chciałbym założyć wodomierz na przewodzie zimnej wody, którą mam po prowadzoną na dwór( kran do podlewania ogrodu, mycia samochodu), ponieważ dotychczas nabija mi to na główny licznik, co przekłada się na to, że płacę zwiększone opłaty za ścieki.

Pytanie do was mam takie,
Czy muszę gdzieś zgłaszać tą przeróbkę, uzyskać jakieś pozwolenie itp?
Jak to się ma potem, gdy inkasent przychodzi spisywać wodę?
Bo z tego co mi się wydaje powinna zostać założona jakaś plomba, w takim razie kto ją zakłada?

Jestem zielony w tych sprawach, wiec wdzięczny był bym za pomoc

Pozdrawiam

Alibaba
Superużytkownik
Superużytkownik

Re: Drugi wodomierz - proszę o pomoc

Post autor: Alibaba »

bronekmonter pisze: Czy muszę gdzieś zgłaszać tą przeróbkę, uzyskać jakieś pozwolenie itp?
Tak, od dostawcy wody
bronekmonter pisze:Jak to się ma potem, gdy inkasent przychodzi spisywać wodę?
Normalnie. Spisuje jeden licznik (główny) spisuje podlicznik i od stanu głównego odejmuje stan podlicznika. Podlicznik masz bez ścieków a to co zostaje ze ściekami.
bronekmonter pisze: powinna zostać założona jakaś plomba, w takim razie kto ją zakłada?
Dostawca wody

Paweł_Małek
Superużytkownik
Superużytkownik

Post autor: Paweł_Małek »

Zglos sie do dostawcy wody - ten wyda warunki montazu podlicznika.

mezik0
Zaawansowany
Zaawansowany

Post autor: mezik0 »