kanały wentylacyjne
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
kanały wentylacyjne
Mam pytanie jeżeli chodzi o kanały wentylacyjne ... Mieszkam w domu szeregowym.Dom ma 3 pięrta.Wentylacja jest od kuchni na 1 pietrze przez łazienke na 2 i wychodzi na dach.Natomiast na poziomie 0 mam kominek i najwyższy ze sąsiadów komin. Problem polega na tym ze w kominku powierze zamast zasysac do komina to dmucha ma mieszkanie.Nie wiem czy to jest jakas wentylacja??? A tak naprawde to wentylacja powinna dmuchać na mieszkanie czy wyciągac powierze ??? Prosze o podpowiedz jestem w tym temacie laikiem
-
eksperymentator
Re: kanały wentylacyjne
Żeby ci wszystko wyjaśnić, trzeba by długiego wykładu, bo faktycznie jesteś "początkujący". Ja też jestem z Pabianic, więc mogę ci co nieco pomóc Do niedawna też byłem w tych tematach "zielony", ale gdy przyszło do postawienia domu w stanie surowym i gdy uważnie przeczytałem projekt, to w sprawach wentylacji musiałem przejść przyspieszony kurs i w efekcie dołożyłem nieco tej wentylacji (oprócz tej zawartej w projekcie).
Podaję swój numer: 603-230 832
Podaję swój numer: 603-230 832
-
eksperymentator
P.S.
Zapomniałem zapytać - a czy był już u Pana kominiarz? A jeśli tak, to co powiedział?
Zapomniałem zapytać - a czy był już u Pana kominiarz? A jeśli tak, to co powiedział?
-
Paweł_Małek
- Superużytkownik

Typowy objaw - wentylacja grawitacyjna zrobiona w polowie (tylko czesc wywiewna).
Zrobic czesc nawiewna - zamontowac co najmniej nawietrzniki pod oknami - najlepiej zeby mialy klapy zwrotne umozliwiajace przeplyw powietrza tylko od zewnatz do wewnatrz
Zrobic czesc nawiewna - zamontowac co najmniej nawietrzniki pod oknami - najlepiej zeby mialy klapy zwrotne umozliwiajace przeplyw powietrza tylko od zewnatz do wewnatrz