palety Braas
Moderator: Redakcja e-dach.pl
palety Braas
Czy Braas pobiera kaucje za palety?
Pytam bo pośrednik raz twierdził:że tak później ,że nie. Ten pośrednik ma kompletny bałagan w swojej firmie.
Pytam bo pośrednik raz twierdził:że tak później ,że nie. Ten pośrednik ma kompletny bałagan w swojej firmie.
- marcinradom
- Superużytkownik

- Posty: 953
- Rejestracja: 04 cze 2006, 9:44
- Lokalizacja: dach.radom.pl
- Kontakt:
dziękuję za odpowiedź.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Mam 10 palet z napisem Braas (oprócz tego kilka tych małych od szczytów).
Skoro została pobrana kaucja to oczywiście wolałabym ją odzyskać.
Jak to zrobić?
Braas jeszcze nigdy nie odezwał się na maila.
Czy załatwić to poprzez przedstawiciela?
Czy przez pośrednika, który nie wie czy Braas pobierał kaucje?
Będę bardzo wdzięczna za podpowiedź.
Co z transportem?
Mam jeszcze jedno pytanie.
Mam 10 palet z napisem Braas (oprócz tego kilka tych małych od szczytów).
Skoro została pobrana kaucja to oczywiście wolałabym ją odzyskać.
Jak to zrobić?
Braas jeszcze nigdy nie odezwał się na maila.
Czy załatwić to poprzez przedstawiciela?
Czy przez pośrednika, który nie wie czy Braas pobierał kaucje?
Będę bardzo wdzięczna za podpowiedź.
Co z transportem?
Nie bardzo rozumiem problem, ale wydaje się oczywiste, że takie rzeczy powinno sie załatwiać z ostatecznym sprzedawcą. Jeżeli pobrana została kaucja, to musiała być faktura lub paragon. Po zwrocie opakowań otrzymuje się zwrot kaucji wraz z korektą dokumentu księgowego. Przecież trudno oczekiwać od Braasa, że będzie takie rzeczy załatwiał sam z każdym klientem indywidualnym.
-
Zawodowiec-leon
- Początkujący

- Posty: 16
- Rejestracja: 10 sty 2007, 10:53
- Lokalizacja: Gliwice
Braas nie jest obsolutnie niczym zainteresowany co jest związane z klientem, poza jego KASĄ. W firmie tej nie mają nigdy czasu by odpowiadać na pytania. Po co jakaś głupia infolinia czy mail ,które nigdy nie działają. Powinni mieć logo:"Dawaj kase i spier....j!!!".
Robiłam wiele remontów i NIGDY żadna firma mnie tak nie zlewała.
Taaaak ja wiem, Oni strasznie są zapracowani (liczeniem kasy), by odpowiadać na pytania jakiegoś nędznego klienta, którego już przecież skasowali.
ZDANIA O FIRMIE NIE ZMIENIE...............!
Jeśli pobrali kaucje (nawet 5zł) to nie zamierzam im tego podarować. Za podejście.
Robiłam wiele remontów i NIGDY żadna firma mnie tak nie zlewała.
Taaaak ja wiem, Oni strasznie są zapracowani (liczeniem kasy), by odpowiadać na pytania jakiegoś nędznego klienta, którego już przecież skasowali.
ZDANIA O FIRMIE NIE ZMIENIE...............!
Jeśli pobrali kaucje (nawet 5zł) to nie zamierzam im tego podarować. Za podejście.
- marcinradom
- Superużytkownik

- Posty: 953
- Rejestracja: 04 cze 2006, 9:44
- Lokalizacja: dach.radom.pl
- Kontakt:
ja tu widzę winę firmy handlowej a nie braasa. fakturę wystawiła ci ta firma od której kupiłaś dach. z nimi musisz się rozliczyć a nie z braasem i w tym wypadku akurat podejście braasa do klienta nie ma znaczenia. otrzymana fakturę należy przy odbiorze sprawdzić, a nie dopiero wtedy gdy na forum ktoś ci o tym powie.
pozdrawiam
pozdrawiam
po pierwsze:to ja rozpoczęłam ten temat;
po drugie:nie widzę w tym nic zdrożnego,że klient dopytuje się o różne rzeczy związane z kupnem dość wartościowej rzeczy.
Mam żal do braasa, że absolutnie wszystkie moje próby spytania się o coś spełzały na niczym. Czy spadłaby im korona z głowy, jeśliby odpowiedzieli na moje pytania? Myślałam, że właśnie do tego służy e mail i infolinia (na ich stronie).
Ok!zakończmy temat bo już wszystko wiem.
Dzięki za pierwszą informacje.
po drugie:nie widzę w tym nic zdrożnego,że klient dopytuje się o różne rzeczy związane z kupnem dość wartościowej rzeczy.
Mam żal do braasa, że absolutnie wszystkie moje próby spytania się o coś spełzały na niczym. Czy spadłaby im korona z głowy, jeśliby odpowiedzieli na moje pytania? Myślałam, że właśnie do tego służy e mail i infolinia (na ich stronie).
Ok!zakończmy temat bo już wszystko wiem.
Dzięki za pierwszą informacje.
Sekretarzowi infrastruktury w Komisji Europejskiej też by pewnie nie spadła, ale tak już skonstruowano świat że są określone kompetencje i idące za nimi mniej lub bardziej, ale jednak też określone pola odpowiedzialności. A jeżeli komuś imponuje, że mu koncern odpowiada na emaile, to już sprawa nie mająca za wiele wspólnego z budownictwem....
[quote="amc1"] A jeżeli komuś imponuje, że mu koncern odpowiada na emaile, to już sprawa nie mająca za wiele wspólnego z budownictwem....[/quote]
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Powiedz mi w dwóch słowach (jeśli potrafisz) po co jest infolinia na stronie braasa?
Z mojej strony to wygląda tak: wydałam na dachówke KILKADZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH
więc co jest w tym dziwnego ,że chce sie dowiedzieć u źródła (czyli od Braasa) kilku szczegółów??? Ta inwestycja musi mnie przeżyć!!!!! Będę ją spłacać kilka lat więc nie rozumiem Twojego zgorszenia faktem , że chciałam się czegokolwiek dowiedzieć od Braasa.
Nie porównuj braas do odpowiedzialności Sekretarza w Komisji Europejskiej .
Koniec tematu.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Powiedz mi w dwóch słowach (jeśli potrafisz) po co jest infolinia na stronie braasa?
Z mojej strony to wygląda tak: wydałam na dachówke KILKADZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH
więc co jest w tym dziwnego ,że chce sie dowiedzieć u źródła (czyli od Braasa) kilku szczegółów??? Ta inwestycja musi mnie przeżyć!!!!! Będę ją spłacać kilka lat więc nie rozumiem Twojego zgorszenia faktem , że chciałam się czegokolwiek dowiedzieć od Braasa.
Nie porównuj braas do odpowiedzialności Sekretarza w Komisji Europejskiej .
Koniec tematu.
