Eska B.J. Kowalscy Sp. z o. o.
Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Eska B.J. Kowalscy Sp. z o. o.
Hurtownia Hydrauliczna i Salon Łazienek Eska B.J. Kowalscy Sp. z o. o. >>
Eska B.J. Kowalscy Sp. z o. o.
Szczerze nie polecam. Towar choć bardzo drogi i wyczekiwany przyszedł zarysowany. Czekaliśmy 8 tygodni, które przedłużyły się do 11! Z uwagi na znaczne opóźnienie w dostawie sklep ESKA uznał wstępnie naszą reklamację dokonując zwrotu całości zapłaconej przez nas kwoty i potwierdził ten fakt wydając nam potwierdzenie przelewu podpisane i opieczętowane przez Pana Krzysztofa Kowalskiego. Po dwóch dniach zaniepokojeni brakiem środków na koncie skontaktowaliśmy się telefonicznie ze sklepem ESKA, który przyznał, że zmienił zdanie i wycofał wspomniany zwrot środków bez naszej wiedzy argumentując zaistniałą sytuację zbyt małym opóźnieniem, dodając jednocześnie, że możemy jeszcze trochę poczekać. Producent armatury zainterweniował raz po wrzuceniu negatywnego posta na ich fanpage po czym go usunął. Nie odpisują na wiadomości. Bateria wannowa za ponad 3 tys. przyszła z bardzo dużym opóźnieniem, a do tego zarysowana i niekompletna! brakowało węża do słuchawki prysznicowej i uchwytu do mocowania. Po naszej kolejnej rozmowie udało się wreszcie otrzymać brakujące elementy ale wąż był inny, zupełnie nie od tej baterii. Próbowaliśmy skontaktować się z producentem ale po tym kolejnym niedociągnięciu kontakt urwał się całkowicie i przestali reagować na nasze prośby. Wszystko to bardzo skutecznie opóźnia wprowadzenie się do mieszkania. Jesteśmy bardzo rozczarowani takim podejściem do całej sytuacji i mamy teraz duży problem z dochodzeniem swoich praw jako klienci.
