TeCe pisze:xaniel pisze:diler i tak zawsze umywa rece, ...
U takich właśnie nie kupuję. Prosty przykład: zakup pralki, awaria, serwis producenta rzuca jakimiś paragrafami i umawia termin naprawy za 9 dni. Producent rzuca paragrafami i odsyła do serwisu. A sprzedawca przysyła inny serwis na drugi dzień. A przecież mógł umyć ręce
Pozdrawiam
hmmm bardzo ciekawy przypadek, kazdy markowy produkt ma autoryzowany serwis, skoro sprzedawca ma wyslac inny serwis to niby kto za to zaplaci ??? zapewniam Cie ze na pewno nie sprzedawca, bo jesli prowadzi taki dobry customer service to uwzlednia to zapewne w marzy, na swiecie nic nie ma za darmo
hmmm albo kolego jestes szczesciarz ze masz takich sprzedawcow w okolicy albo jestes bajko-pisarz.
W poniedzialek kupuje SAS NWT w najtanszym miejscu jakie znalazlem, jesli sklep bedzie wart polecenia, na pewno na
forum na pisze nazwe sklepu bo wysylaja na caly kraj .