autor: e_bober » 10 lip 2008, 0:48
To zapewne szpryc (szpachlówka natryskowa) wszystkie pęknięcia, nawet te malutkie musisz przefazować aż do laminatu poniewasz będzie ich widać po malowaniu, nierówności zakituj szpachlówką samochodową, wyrównaj, a pużniej pomaluj grubo szprycem i leciutko popyl sprajem lub jakas farba z pistoleta (nierozcieńczaj go zbyt mocno żeby niespływał i pamiętaj że szybko schnie, więc pistolet myj odrazu) gdy porządnie wyschnie, całość przez klocek obity jakąś stara wykładzina zmatuj aż do zniknięcia opyłki którą zrobiłeś sprajem... (papier o gramaturze ok 150) puźniej całość jeszcze raz przeszlifuj maszyna oscylacyjna z papierem o gramaturze 320, jeśli niemasz maszyny osc. to na klocek weś papier 220, a puźniej na mokro paierem 600. odtłuść wszystko zmywaczem silikonowym, alkocholowym, benzyna ekstrakcyjna, bądz nitrem, tylko zeby smugi niezostały, pomaluj całość podkładem, tylko nie zadna minia, albo gruntokor, kup jakis normalny podkład samochodowy, zrób sobie nanim znów opylke sprajem lub jaka farba i jak wyschnie to szlifuj reka całość papierem 1000 na mokro az do znikniecia opylki, odtłuć,najlepiej zmywaczem silikonowym, może byc benzyna ekstrakcyjna, ale już nie nitro bo rozpuści podkład. Noi malujemy! bazą o wybranym przez Ciebie kolorze, najpierw opyl kajak i tak pare warstw az bd dokładnie pokryty, po ok 15 min maluj klarem, uwarzaj na zacieki. jeśli niedostalbys już bazy hemicznej to opisze Ci technologie malowania bazami wodnymi, a tak szczerze to proponowalbym kajak w podkładzie, przygotowany zawieść do lakiernika, zeby on pomalował kolorem bo niejest to łatwe dla poczatkujacego.