Re: UWAGA AUTORYZOWANY PRZEDSTAWICIEL OKNOPLAST-KRAKÓW
autor: SALON-OKIEN-WRÓBLEWSKI » 25 sie 2014, 13:53
Witam serdecznie,
W odniesieniu do postu użytkownika m_76 chcielibyśmy napisać krótkie sprostowanie do całej zaistniałej sytuacji.
Klient zakupił u nas całą stolarkę, okna, drzwi oraz opisana wyżej bramę garażową.
Został dokonany u niego pomiar z uwzględnieniem poziomów posadzek. Przy dokonywaniu pomiaru posadzki miały być na jednakowym poziomie zarówno w garażu jak i w reszcie budynku, zostało to ustalone z klientem w obecności wykonawcy danych robót budowlanych.
Klient podpisał w jednym dniu umowę na okna drzwi wejściowe i bramę garażową. Gdzie w pierwszym etapie był montaż okien i drzwi wejściowych w stanie surowym, a brama garażowa pozostała u nas na magazynie do momentu wykończenia budynku w tynki i posadzki. Po kilku miesiącach umówił klient się z nami na montaż tej bramy. W dniu montażu okazało się, że brama jest za niska do istniejącego otworu.
Montażyści poinformowali o danej sytuacji właściciela firmy Jarosława Wróblewskiego który się pojawił w tym samym dniu na budowie w celu sprawdzenia przyczyny.
Okazało się, że poziom wylewek w garażu został obniżony i nie jest równy z poziomem wylewek w części mieszkalnej domu co spowodowało błąd wysokości bramy. Co również klient na budowie przypomniał sobie nasze ustalenia. Z naszej strony wyszła propozycja o obniżeniu nadproża aby móc tą bramę zamontować.
Klient stwierdził, że nie będzie chciał przerabiać tego nadproża, zamówi bramę wyższą co również zwiększy wysokość otworu wjazdu, poprosił nas czy mogła by ta brama zostać u nas na magazynie dopóki nie znajdzie na nią nabywcy. My również przekazaliśmy, że pomożemy w sprzedaży tej bramy.
Klient przyjechał do naszego salonu w celu zamówienia nowej bramy do istniejącego otworu, podpisał umowę i zapłacił za drugą bramę. Brama została zamówiona i zamontowana poprawnie.
Przez okres dwóch lat brama stała u nas na magazynie mieliśmy klientów zainteresowanych jej kupnem w granicy 10% upustu od kwoty za którą nabył ją klient. Dzwoniliśmy, przekazywaliśmy propozycję ale klient nie wyrażał zgody na niższą cenę, chciał wziąć za bramę taka kwotę jaką u nas zapłacił. Po dwóch latach klient zadzwonił, że chce tą bramę odebrać z magazynu, przyjechał na magazyn i odebrał bramę, podpisując protokół odbioru towaru.
Po odbiorze bramy, po kilku tygodniach pojawił się jego wpis na forum
Z poważaniem,
Jarosław Wróblewski
Właściciel firmy
Autoryzowany Salon okien Vetrex
Wróblewski Jarosław
05-270 Marki ul. Teligi 2a