Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl
Asiaasia3778 pisze:Hej,
Mnie też oszukano. 31 maja, zamówiłam ekogroszek, zapłaciłam odrazu. Następnego dnia dostałam wiadomość, że zamówienie anulowano. Czyli sytuacja jak u wszystkich. Oczywiście żaden z telefonów nie odpowiada. Sprawę zgłosiłam w swoim banku i banku odbiorcy, wysłałam alert do Google odnośnie oszustwa, żeby strona nie pozycjonowała się. Jutro jadę na policję. Mam zamiar zgłosić również do UOKiK. Może macie jakiś pomysł co można dalej z tym wszystkim robić?
Szkot pisze:Skrzyknięcie się w sieci nie jest dobrym pomysłem. Nigdy nie będziemy do końca pewni kto jest poszkodowany a kto złodziej. Złodzieje będą znali wszystkie nasze ruchy. Aby to zrobić trzeba się spotkać twarzą w twarz na komendzie Policji i złożyć zeznania. Zbierajcie wszystkie dokumenty związane z bandyckim procederem aby obszernie złożyć zeznania.
KIERO_ERT pisze:To już nie jest mała szkodliwość czynu, gdyż każdy poszkodowany przyczynia się do całości oszustwa.
Każdy poszkodowany powinien złożyć zawiadomienie na najbliższej komendzie. Temat będzie w toku ale po zebraniu wszystkich razem będzie spora szansa, że oszuści odpowiedzą przed sądem.
Konrad1111 pisze:Ja też dałem się złapać i zrobiłem "zakupy" w tym sklepie na kilkaset zł. Na szczęście, pewnie dzięki osobom, które zgłosiły sprawę na Policję i do banków, po kilku dniach, bez anulowania zamówienia itd., otrzymałem zwrot wpłaconej kwoty na rachunek. W tytule przelewu zwrotnego był numer zamówienia i informacja o zablokowaniu rachunku do wpłat. Z mojego rachunku dalej normalnie korzystam więc chodzi o zablokowanie rachunku odbiorcy do wpłat.
DZIĘKI WIELKIE!!! dla wszystkich, którzy szybko zgłosili tę sprawę i piszą o tym w sieci. Dzięki Wam wiele osób nie dało się oszukać albo tak jak mi udało im się odzyskać pieniądze.
Trzymam kciuki żeby i u Was skończyło się to happy endem.
Wróć do „Ogrody, balkony i tarasy”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości