Cześć wszystkim
marzę o własnym domu (w stylu dworku
) ale narazie mieszkam w wynajmowanym...który - jest bardzo dobrze zbudowany! - właściciel nie żałował pieniędzy na grube mury, które fantastycznie izolują zarówno w lecie i w zimie, zaś do ogrzania domu zainstalował piec gazowy niemieckiej firmy Wolf, dzięki któremu do ogrzania domu o powierzchni ponad 300 m kw zużywamy gazu za ok 450 zł mies. Fajnym rozwiązaniem jest też puszczenie rur do ogrzewania w podłodze (wiąże się to z położeniem płytek, zamiast drewna), ale podłoga jest lekko ciepła i dobrze się po niej chodzi.
W związku z tym, że dom trzeba było doposażyć, zamówiliśmy pralkę w sklepie internetowym oleole.pl i CHCIAŁAM WSZYTSKICH PRZESTRZEC PRZED TYM SKLEPEM - pralka przyjechała ZEPSUTA (jest zepsuty programator, pralka nabiera wody po skonczonym cyklu prania i woda wylewa się na instalację elektryczną i posadzkę, zalała nam sufit w garażu, bo stoi na piętrze) - zaś firma "rozwiązuje" problem od dwóch tygodni i jest po prostu ZERO REAKCJI na zgłoszoną reklamację, mało tego - przysłali e-mail z linkiem do wyrażenia opinii - który jest ZABLOKOWANY (tak żeby opinii nie można było dodać) ..poniżające. Wiem, że sprzęt AGD to ostatnia rzecz przy budowie domu
), ale warto mimo wszystko żebym podzieliła się uwagą na temat tego sklepu, gdzie obsługa klienta pozostawia bardzo dużo do życzenia.
Życzę wszystkim dobrego dnia