Re: ile kosztują poprawki po pseudo firmach
autor: IWUBE » 13 lut 2013, 13:16
skoro tego nie ma żaden przedstawiciel w Polsce, po co o tym pisać - aby sobie popisać ???
dlaczego architekci nie uwzględniają tego w projektach skoro jest tak dobre rozwiązanie ???
nie spotkałem jeszcze w żadnym projekcie budowlanym tych folii, a te które były kiedyś zastosowane na budynkach na 99% zostały już dawno wymienione na hydroizolacje bitumiczne
co drugi post to jedno i to samo - oferowanie czegoś czego nie ma a .... klienci szukają, szukają i w końcu trafiają na to byle co czarne w Castoramie bo podobne jest do tego ze zdjęć nazywane folią kubełkową, tylko tak naprawdę nie wiedzą do czego to ma służyć więc polegają na tym co Pan oferuje.
to nie my wprowadzamy w błąd klientów, który to błąd jak widać jest celowy i zamierzony
Na czym polega zakazana praktyka rynkowa wprowadzająca w błąd?
zakazana praktyka rynkowa wprowadzająca w błąd
Praktykę rynkową uznaje się za działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek sposób powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął. Wprowadzającym w błąd działaniem może być w szczególności:
rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji;
rozpowszechnianie prawdziwych informacji w sposób mogący wprowadzać w błąd;
działanie związane z wprowadzeniem produktu na rynek, które może wprowadzać w błąd w zakresie produktów lub ich opakowań, znaków towarowych, nazw handlowych lub innych oznaczeń indywidualizujących przedsiębiorcę lub jego produkty, w szczególności reklama porównawcza w rozumieniu art. 16 ust. 3 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. reklama umożliwiająca bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług oferowanych przez konkurenta, która stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, jeżeli jest sprzeczna z dobrymi obyczajami);
Wprowadzające w błąd działanie może w szczególności dotyczyć:
istnienia produktu, jego rodzaju lub dostępności;
cech produktu, w szczególności jego pochodzenia geograficznego lub handlowego, ilości, jakości, sposobu wykonania, składników, daty produkcji, przydatności, możliwości i spodziewanych wyników zastosowania produktu, wyposażenia dodatkowego, testów i wyników badań lub kontroli przeprowadzanych na produkcie, zezwoleń, nagród lub wyróżnień uzyskanych przez produkt, ryzyka i korzyści związanych z produktem;
obowiązków przedsiębiorcy związanych z produktem, w tym usług serwisowych i procedury reklamacyjnej, dostawy, niezbędnych usług i części;
praw konsumenta, w szczególności prawa do naprawy lub wymiany produktu na nowy albo prawa do obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy;
ceny, sposobu obliczania ceny lub istnienia szczególnej korzyści cenowej;
rodzaju sprzedaży, powodów stosowania przez przedsiębiorcę praktyki rynkowej, oświadczeń i symboli dotyczących bezpośredniego lub pośredniego sponsorowania, informacji dotyczących sytuacji gospodarczej lub prawnej przedsiębiorcy lub jego przedstawiciela, w tym jego imienia i nazwiska (nazwy) i majątku, kwalifikacji, statusu, posiadanych zezwoleń, członkostwa lub powiązań oraz praw własności przemysłowej i intelektualnej lub nagród i wyróżnień.
Przy ocenie, czy praktyka rynkowa wprowadza w błąd przez działanie, należy uwzględnić wszystkie jej elementy oraz okoliczności wprowadzenia produktu na rynek, w tym sposób jego prezentacji.
nie znajomość prawa szkodzi