Przyłoncze wodne do domku administracyjnego

Instalacja wodna w mieszkaniu czy w domu to bardzo istotna kwestia. Jeżeli masz problem ze swoją instalacją wodną, nie wiesz jak ją rozplanować, jak zainstalować hydrofor, czy wykonać podłączenia, tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

maro1
Początkujący
Początkujący
Posty: 12
Rejestracja: 28 gru 2008, 16:22
Przyłoncze wodne do domku administracyjnego

autor: maro1 » 28 gru 2008, 17:00

Witam
Chciałbym się dowiedzieć jakie uprawnienia są mi potrzebne do przyłoncza wodnego.Chydrant znajduję sie 5 metrów od budynku,jest to budynek administracyjny.
Moj znajomy podpowiedzialmi ze najlepiej zrobic studzienke i kupic plany na przyłoncze od chydrantu do studzienki,a reszte instalacji doprowadzic do domu bez polanow,podobnierz najtaniej i również dobrze.Prawde mowiac jestem laikiem w tych tematach wiec prosze o jakąś porade.Zależy mi na zrobieniu tego tak jak sie nalezy a ten pomysl ze studzienka daje mi do myslenia.
Dziekuje z góry za podpowiedzi.
Pozdrawiam.

mezik0
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 467
Rejestracja: 11 sty 2008, 19:30

autor: mezik0 » 28 gru 2008, 19:57

ale za plan może zapłacisz tyle samo co do mieszkania więc poco kombinować zleci to firmie opiekującej się wodociągiem a ona sobie już poradzi sama

Broda79
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 652
Rejestracja: 09 lip 2008, 7:51
Lokalizacja: Mikołów
Kontaktowanie:

autor: Broda79 » 30 gru 2008, 14:44

Przyłącze od wodociągu źródłowego do budynku inwestor wykonuje na własny koszt. Do tego trzeba wystąpić o warunki przyłączenia do wodociągu. Hydrant nie ma tu znaczenia większego, ponieważ do niego przyłączyć się nie można. Na każde przyłącze trzeba mieć projekt. Koszt około 600 zł. Za metr przyłącza firmy liczą od 150 do 200 zł razem z materiałem. Szczegóły mogę podać na priv...
PS. Tu jest funkcja poprawiania błędów...
projekty przyłączy wod-kan. info na priv.

wasser
Aktywny
Aktywny
Posty: 174