Fundament pod murowany domek 35m2

Fundament może być wykonany z różnych materiałów, a jego poprawne wykonanie jest podstawą budowy domu. Jeżeli jeszcze nie wiesz jakiego materiału użyć do budowy swojego domu to w tym dziale z pewnością poznasz zalety i wady różnych materiałów i rodzajów fundamentów.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

fanatyk321
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 06 lip 2021, 14:08
Fundament pod murowany domek 35m2

autor: fanatyk321 » 06 lip 2021, 14:20

Witam,

Jestem kompletnym amatorem który w życiu nie trzymał nawet pędzla i chcę postawić murowany domek o powierzchni 35m2 bez poddasza, bez piwnicy i z antresola. Na działce mam grunt nasypowy czarnoziem (chyba). Działka nie jest stricte w strefie zalewowej ale były zalane w latach 1997-2000.

Pytanie jaki fundament można użyć pod taki domek? Znajomy który ma mi pomagać sugeruje wykopać dół głęboki na 30cm szeroki na 35cm po obwodzie ścian co wydaje mi się kiepskim pomysłem po obejrzeniu jak inni robią fundamenty pod takie domki.

Z góry dziękuje za wszelkie rady!

Awatar użytkownika
Om3k
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 600
Rejestracja: 27 cze 2009, 21:06
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
Re: Fundament pod murowany domek 35m2

autor: Om3k » 06 lip 2021, 15:10

Witaj,