dom i ochrona

Rozwój technologii pozwala nam żyć łatwiej i bezpieczniej. Obecnie na rynku jest dostępnych wiele rozwiązań, które sprawiają, że nasz dom czy mieszkanie stanie się przytulny, komfortowy, elegancki i przede wszystkim praktyczny.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

bozydar_u
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 01 kwie 2008, 9:38
dom i ochrona

autor: bozydar_u » 13 kwie 2008, 11:55

myślę ze to ważny temat, chciałbym zatrudnić firmę sprzątająca u siebie w domu, jednak zastanawia mnie bezpieczeństwo tego przedsięwzięcia, nie wiem jak to rozwiązać ponieważ jakby nie było wpuszcza sie obcych ludzi do mieszkania, trafiłem na firmę sprzątającą i a równocześnie chroniącą mienie prof-us.com.pl może macie jakieś doświadczenia z nią związane? nie wiem czy można im ufać?. będę wdzięczny za każde info.

flaszenko
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 07 maja 2008, 8:33

autor: flaszenko » 10 maja 2008, 10:11

nie mam doświadczenia z nimi ale maja fajną ofertę :) Poza tym posiadają certyfikaty jakości ISO.Trochę trzeba się napocić żeby takie certyfikaty mieć. Z drugiej strony jak się wpuszcza ekipę sprzątającą to wiadomo, że ludzie są różni. Wydaje mi sie jednak, że można im zaufać, bo istnieją na rynku już 18 lat!

Łukasz789
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 78
Rejestracja: 21 kwie 2008, 6:52

autor: Łukasz789 » 31 lip 2008, 11:16

Szczerze chyba skorzystam z ich oferty mają pełen zakres który ja potrzebuje miałem zatrudniać sprzątaczkę którą mają moi znajomi ale chyba wolę tą.Oprócz tego zadbaja o ogród i może ochronią ,ale w to nie wierzę.

corleone
Aktywny
Aktywny
Posty: 155
Rejestracja: 26 sie 2008, 11:07

autor: corleone » 22 wrz 2008, 11:28

a moim zdaniem bardziej godna zaufania w domu jest jednak pani sprzątająca
corleone

Łukasz789
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 78
Rejestracja: 21 kwie 2008, 6:52

autor: Łukasz789 » 25 wrz 2008, 14:27

Ale do tego trzeba mieć kogos zaufanego a zaufane też czasem zawodzą.

bodziu