Projekt instalacji budowlanych - student budownictwa

Instalacja wodna w mieszkaniu czy w domu to bardzo istotna kwestia. Jeżeli masz problem ze swoją instalacją wodną, nie wiesz jak ją rozplanować, jak zainstalować hydrofor, czy wykonać podłączenia, tutaj znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

tommys
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 30 maja 2008, 17:49
Projekt instalacji budowlanych - student budownictwa

autor: tommys » 30 maja 2008, 18:00

Witam, nie wiem czy tym postem nie narusze regulaminu, w razie czego bardzo przepraszam i prosze o usuniecie. A problem jest nastepujacy - jestem studentem wydzialu budownictwa. Na zaliczenie przedmiotu musze wykonac projekt instalacji budowlanych (gaz, prad, woda, kanalizacja, co) dla dowolnego domku jednorodzinnego. Jednak nie jestem za bardzo zorientowany w temacie ;/ Gdyby ktos posiadal cos takiego i bylby w stanie sie podzielic bylbym niezmiernie wdzieczny. Mysle, ze jakos bysmy sie dogadali. Dziekuje za poczytanie mojego problemu ;)

Adarkar
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 44
Rejestracja: 01 lut 2008, 11:52
Re: Projekt instalacji budowlanych - student budownictwa

autor: Adarkar » 01 lip 2008, 11:20

tommys pisze:Witam, nie wiem czy tym postem nie narusze regulaminu, w razie czego bardzo przepraszam i prosze o usuniecie. A problem jest nastepujacy - jestem studentem wydzialu budownictwa. Na zaliczenie przedmiotu musze wykonac projekt instalacji budowlanych (gaz, prad, woda, kanalizacja, co) dla dowolnego domku jednorodzinnego. Jednak nie jestem za bardzo zorientowany w temacie ;/ Gdyby ktos posiadal cos takiego i bylby w stanie sie podzielic bylbym niezmiernie wdzieczny. Mysle, ze jakos bysmy sie dogadali. Dziekuje za poczytanie mojego problemu ;)

Kanalize sprobuj z poradnika Poliplastu. Ogrzewanie z poradnikow Kisana, Purmo. Jesli chodzi o wode to z tego forum. Elektryke i gaz przepisz i przerysuj z gotowego projektu.

Alibaba
Superużytkownik
Superużytkownik