Malowanie i smugi

Pokój dziecięcy jest zazwyczaj miejscem zabaw i nauki dziecka. Dlatego tak ważnym aspektem jest dobór odpowiednich mebli, kolorów ścian, które wpływają na kreatywność naszych pociech. Zobacz jak inni poradzili sobie z tym problemem.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

makala
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 21 lut 2018, 20:29
Malowanie i smugi

autor: makala » 21 lut 2018, 20:31

Jestem totalną amatorką a i tak zabrałam się za malowanie w pokoju syna.. no i wyszły smugi :((( tragedii może wielkiej nie ma ale jak to naprawić? da się?

mirrek
Aktywny
Aktywny
Posty: 119
Rejestracja: 23 mar 2016, 21:02
Re: Malowanie i smugi

autor: mirrek » 19 cze 2018, 21:36

Jeśli mogę coś doradzić to w ogóle w pokoju dzieci fajnie jest stosować ekologiczną farbę Magnat Pokój Dziecka i Sypialnia.

Niestety nie da się ze smugami już nic zrobić, także kup dobrą farbę i zadbaj o czysty wałek, a także bardzo dobre rozmieszanie farby. Szczególnie ta ostania rzecz jest bardzo istotna. Gruntować raczej już nie musisz, bo podejrzewam, że będziesz stosować ten sam kolor co wcześniej.

kenya
Początkujący
Początkujący
Posty: 19
Rejestracja: 02 lip 2014, 12:59
Re: Malowanie i smugi

autor: kenya » 24 sie 2018, 16:58

przemaluj raz jeszcze pokój z tym że teraz uważaj jak to robisz. farbę jaką masz? bo jak jakąś kiepską to kup lepiej duluxa easycare ona jest porządna. i jak będziesz malować to tak sprawnie, bez przerw. patrz też na to by nie było przeciągów lub nie było za gorąco bo farba pod wałkiem wtedy wysycha i smugi mogą się zrobić

budowlaniec3311
Początkujący
Początkujący
Posty: 11
Rejestracja: 12 wrz 2018, 14:48
Re: Malowanie i smugi

autor: budowlaniec3311 » 29 wrz 2018, 19:53

przed malowaniem trzeba odtłuścić powierzchnię. Pokój dziecka narażony jest na plamy i tłuste ślady. To skutecznie utrudnia malowanie. Więcej informacji na http://www.bubumarket.pl/

e-Rzecznik_Magnat
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 654
Rejestracja: 27 lis 2014, 20:38