Praktyki za granicą i inne

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Lukas_P
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 15 cze 2009, 14:55
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn
Praktyki za granicą i inne

autor: Lukas_P » 06 kwie 2010, 21:12

Witam, jestem studentem 3ciego roku budownictwa Wydziału Nauk Technicznych na UWM w Olsztynie. Ciężko jest znaleźć konkretną ofertę w internecie więc chciałbym się zapytać czy znacie jakąś firmę którą moglibyście polecić. Zależałoby mi na praktykach budowlanych dla dwóch osób w krajach europy zachodniej (np. Niemcy, Austria) w lipcu. Jeżeli chodzi o znajomość języków obcych to posiadam certyfikat z jęz. angielskiego (druga osoba z niemieckiego). Znajomość autoCada, robota millenium i programów OZC i CO do projektowania ogrzewania.

Jestem zielony w temacie praktyk zagranicznyc więc jeśli wiecie coś więcej na ten temat, proszę o pomoc i wskazówki

pozdrawiam, Łukasz
UWM - WNT - Budownictwo

monikabert90
Aktywny
Aktywny
Posty: 181
Rejestracja: 16 lis 2016, 17:21
Re: Praktyki za granicą i inne

autor: monikabert90 » 25 cze 2018, 10:19

A gdzie robiłeś certyfikat językowy i na jakim poziomie? Ja myślę, aby w te wakacje zapisać się na egzamin https://lincoln.edu.pl/warszawa/centrum/cennik-i-terminy-egzaminow/jezyk-angielski-ogolny/cambridge-english-key-ket/, aby taki certyfikat uzyskać, jednak sama nie wiem, czy to ie będzie za niski poziom? Jak myślisz? Czy lepiej zrobić dodatkowy kurs i zapisać się na egzamin na wyższym poziomie?

mariuszekwola
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 25 cze 2018, 10:40
Re: Praktyki za granicą i inne

autor: mariuszekwola » 25 cze 2018, 10:41

Praktyka czyni mistrza.

jacekmogliwia
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 370
Rejestracja: 16 lis 2017, 10:30
Re: Praktyki za granicą i inne

autor: jacekmogliwia » 27 cze 2018, 10:22