Szafka problem z zawiasami

Asortyment okien i drzwi jest tak duży, że wybór jest naprawdę trudny. Do tego montaż, konserwacja, czasem naprawy. Z tego działu możesz dowiedzieć się czym różnią się poszczególne typy i modele, jak wybrać odpowiednie okna i drzwi do Twojego domu i mieszkania, jak je prawidłowo osadzić, konserwować i co robić jeśli pojawią się jakieś problemy.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

dunker
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2016, 18:51
Szafka problem z zawiasami

autor: dunker » 15 lut 2016, 19:07

Witam wszystkich forumowiczów. Mam szafkę tzn słupek do łazienki .Chcialem zdemontować drzwiczki i zrobić z dwóch jedne żeby była jedna wielka półka. Jednak słupek jest za wąski żeby wiertarka się zmieściła i nawierciła otwory na zawiasy puszkowe. Nie da się jej rozebrać bo kupiona w całosci byla.
Także jakie inne rozwiązanie można tu zastosować,jestem zielony w temacie .
Dziekuje i pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
yanes
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 663
Rejestracja: 14 wrz 2008, 20:46
Lokalizacja: Podhale
Re: Szafka problem z zawiasami

autor: yanes » 15 lut 2016, 19:16

Zawiasy puszkowe w szafce tylko się przykręca ,po dwa wkręty i można to zrobić ręcznym wkrętakiem.O to chodzi czy źle zrozumiałem pytanie?

dunker
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2016, 18:51
Re: Szafka problem z zawiasami

autor: dunker » 15 lut 2016, 19:29

Zgadza sie ale pierw trzeba wywiercic specjalnym wiertlem otwór w postaci kola zeby sie zawias zmiescil ,schowal. Mnie sie nie miesci wiertarka w waskim slupku

Awatar użytkownika
yanes
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 663
Rejestracja: 14 wrz 2008, 20:46
Lokalizacja: Podhale
Re: Szafka problem z zawiasami

autor: yanes » 15 lut 2016, 19:54

Otwór w postaci koła wiercimy w drzwiczkach a te są niezależne od szafki.

dunker
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2016, 18:51
Re: Szafka problem z zawiasami

autor: dunker » 15 lut 2016, 20:09