Oświetlenie do pracy

Aranżacja wnętrz to także odpowiednie światło. Prawidłowe rozmieszczenie oświetlenia w pomieszczeniach mieszkalnych jest bardzo istotną kwestią. Sprawdź jakie oświetlenie będzie najlepsze do Twojego wnętrza.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

jacekb90
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 89
Rejestracja: 06 maja 2015, 17:16
Oświetlenie do pracy

autor: jacekb90 » 22 maja 2016, 12:40

Większość tutaj piszących bardziej nastawia się na wygląd danego oświetlenia w danym wnętrzu. Doskonale to rozumiem, ale bywają też bardziej specyficzne potrzeby. Np. oświetlenie miejsca pracy. Niektórzy pracują w domu :) Pracuję jako grafik/fotograf, więc odpowiednie oświetlenie, jego temperatura mają dla mnie istotne znaczenie. Nawet istotna dla mnie jest taka rzecz jak sam pomiar oświetlenia, czy spełnia wymagania (robią mi to fachowcy z PomiarTech -> http://pomiary-szczecin.pl/pomiary-oswietlenia). Wiem, że to specyficzne warunki do pracy, ale nawet w kuchni oświetlenie powinno być raczej bardziej techniczne niż designerskie. Jakie macie zdanie?

zbycho89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 81
Rejestracja: 07 mar 2016, 20:18
Re: Oświetlenie do pracy

autor: zbycho89 » 23 maja 2016, 9:29

To zależy kto co lubi, myślę że ludzie nie przywiązują uwagi do takich detali.

desperro
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 06 cze 2016, 9:44
Re: Oświetlenie do pracy

autor: desperro » 06 cze 2016, 9:59

Noo może pomiar oświetlenia nie jest az tak istotny dla wszystkich, jednak na pozostałe czynniki zwraca się uwagę dośc często...A co do rodzaju oświetlenia to zgadzam się z poprzednikiem, oczywiście, że wszystko zależy od tego co sie komu podoba.

AlluxLed
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 64
Rejestracja: 23 cze 2016, 12:20
Re: Oświetlenie do pracy

autor: AlluxLed » 17 paź 2016, 10:05