mieszkanie po 2 latach - jak pomalowac zeby nie bylo roznic

Planujesz budowę lub remont? Zastanawiasz się jakie materiały wykorzystać? W tym dziale znajdziesz opinie na temat różnego rodzaju materiałów i rozwiązań konstrukcyjnych. Możesz też podzielić się swoimi doświadczeniami.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

p4v3u
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 11 cze 2012, 16:03
mieszkanie po 2 latach - jak pomalowac zeby nie bylo roznic

autor: p4v3u » 04 sie 2012, 16:36

Witam,

Ja od razu zaznaczę, że nie znam się na tym, a że mam troche zniszczone elementy mieszkania chciałbym je troche odświeżyć. Jeśli kogoś moja logika odstrasza to będę wdzięczy za przemęczenie się o i odpowiedź mimo wszystko

Elementy to ściany - usunąć chcę jakies zachlapania, nie zmywają się, także są powgniatane kątowniki w kilku miejscach.


Na kątowniki nawet sobie wymysliłem teorię co zrobić - bo o ile z jakimis poważniejszymi naruszeniami nic nie zrobimy, to w mniejsze wgniecenia można troche tego białego czegoś -Cekolu? czy czegoś wsadzić względnie na równo? Owszem zostanie wypukłośc tam gdzie on się wygiął - ale aż takich śladów destrukcji nie ma wiele.

aaaale większym problemem jest farba, a elementem do malowania przedpokój - tutaj w zasadzie większość światła to osiwetlenie z prądu, nie wiem, cz to wpływa na jakies wypaczenie koloru pierwotnego.

I teraz pytanie, co zrobić z farbą, żeby nie pojawiły się nowe plamy, tam gdzie chce te stare zlikwidować - chcę mieć ściany w tym samym kolorze po tych moihc planowanych cyrkach. Kiedyś coś słyszałem, że to się jakoś rozcieńcza itd - ale jak ustalić ile i czym, i kiedy i jak i gdzie? Czy wązna jest jaka to jest konkretnie farba? Firma/typ/r.produkcji?

Wobec pytan obu powyższych zwracam się do Was, z pytaniem. Ja nie bardzo mam jak to malować w całości, zniszczenia to jakies plamy od kawy, opon rowerowych itp. Ale nieładne i denerwujące.

Pozdrawiam
p
pozdrawiam

AgregatyElem
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 57