3 Fazy

Domowe prace związane z prądem mogą być bardzo niebezpieczne. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat instalacji elektrycznych począwszy, od wymiany kontaktu po podłączenie prądu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

Fabik96
3 Fazy

autor: Fabik96 » 13 sie 2012, 15:39

Siema. Jestem zielony w tych tematach. Mam pytanie.

Jeśli chcę założyc 3 fazy to gdzie muszę to zgłosić, jakie będą koszty oraz co będą robić fachowcy ?

sebastian-puyol
Początkujący
Początkujący
Posty: 23
Rejestracja: 06 maja 2012, 22:03
Re: 3 Fazy

autor: sebastian-puyol » 14 sie 2012, 14:13

Witam. rozumiem ze w domu chcesz podlaczyc? jezeli tak to najpierw udaj sie do energetyki i zloz wniosek tez musisz miec juz instalacje przyszykowana pod 3 fazy

jarek08
Początkujący
Początkujący
Posty: 15
Rejestracja: 16 maja 2012, 9:55
Kontaktowanie:
Re: 3 Fazy

autor: jarek08 » 29 sie 2012, 21:42

Trzeba będzie zmienić kabel przyłącza, dostosować złącze, założyć zabezpieczenia trójbiegunowe, gniazda trójfazowe i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy.

elpapiotr
Re: 3 Fazy

autor: elpapiotr » 30 sie 2012, 6:07

Witam.
jarek08 pisze:Trzeba będzie zmienić kabel przyłącza, dostosować złącze, założyć zabezpieczenia trójbiegunowe, gniazda trójfazowe i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy.
Co do gniazd 3-fazowych, niekoniecznie, nie zawsze jest to potrzebne.

tomasolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 5
Rejestracja: 30 sie 2012, 7:34
Lokalizacja: Warszawa
Re: 3 Fazy

autor: tomasolo » 30 sie 2012, 7:48

Musisz mieć już na gotowo zrobioną instalację wraz z podłączeniem rozdzielnicy. Potem musisz złożyć wniosek do swojego operatora. Co do fachowców to zależy czy robisz remont w swoim domu czy też stawiasz na nowo dom .

elpapiotr
Re: 3 Fazy

autor: elpapiotr » 30 sie 2012, 7:56

Witam.
tomasolo pisze:Musisz mieć już na gotowo zrobioną instalację wraz z podłączeniem rozdzielnicy. Potem musisz złożyć wniosek do swojego operatora.