Instalacje elektryczne i inteligentny dom WIELKOPOLSKA

Domowe prace związane z prądem mogą być bardzo niebezpieczne. Tutaj dowiesz się wszystkiego na temat instalacji elektrycznych począwszy, od wymiany kontaktu po podłączenie prądu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

elk
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 42
Rejestracja: 08 lut 2011, 7:54
Lokalizacja: Toruń
Re: Instalacje elektryczne i inteligentny dom WIELKOPOLSKA

autor: elk » 10 lut 2011, 21:59

EX i BUR jak komuś pojadę to przeproszę ale nie lubię tematów typu "Adam Słodowy" nie wszyscy wszystko potrafią kto pyta nie błądzi a z ortografi to tak jak widzice NOGA ale jestem technik-praktyk (nie Je..k teoretyk) POZDRO!!

Awatar użytkownika
Executive
Aktywny
Aktywny
Posty: 180
Rejestracja: 28 sty 2011, 21:26
Lokalizacja: Sochaczew
Re: Instalacje elektryczne i inteligentny dom WIELKOPOLSKA

autor: Executive » 10 lut 2011, 23:21

elk pisze:kto pyta nie błądzi

Taaaaakkkkk... Zwłaszcza jak zadałem pytanie w tym wątku: vt/26506/36/problem-z-wlacznikami-schodowymi-i-krzyzowym-pomozcie

I jak się skończyło? Zapytałem i...
Rzeczywiście, nie karmić troli...
Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny...
Usługi remontowo-wykończeniowe

H. Kolman
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 17 sie 2011, 11:22
Re: Instalacje elektryczne i inteligentny dom WIELKOPOLSKA

autor: H. Kolman » 18 sie 2011, 9:05

W tym przypadku polecam system Fibaro, który sam posiadam. Największa zaleta to właśnie brak konieczności kładzenia dodatkowych kabli i przy tym kucia ścian. System działa bezprzewodowo, wszystkim zarządzamy za pomocą oprogramowania zainstalowanego w komputerze lub telefonie komórkowym. Fajnie też, że system jest łatwy w obsłudze i wszelkie zmiany ustawień możemy spokojnie wykonać sami, nie będąc przy tym zaawansowanymi użytkownikami komputera. Pozdrawiam.

dendrytus