Jetkowy-podparty

Więźba dachowa to drewniana konstrukcja dachu, jego szkielet, który jest elementem konstrukcyjnym. Dlatego tak ważną sprawą jest jej dobre i bezpieczne wykonanie. Poznaj tajniki więźby dachowej i nie daj się zaskoczyć przy budowie dachu swojego domu.

Moderator: Redakcja e-dach.pl

maant
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 08 kwie 2006, 22:04
Lokalizacja: Kraków
Jetkowy-podparty

autor: maant » 08 kwie 2006, 22:08

Witam
jestem studenten budownictwa i mam na projekt wykonac wiezbe jetkowa-podparta... problem w tym ze nigdzie w skryptach ani ksiazkach nie ma takowego opisanego:/ jest jetkowy ale mnie nurtuje w jaki sposob jest on podparty.. czy Ktos jest wstanie mi pomoc i opisac na czym polega wiezba jetkowa-podparta??

dzieki z gory:)

psobkow
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 05 maja 2006, 21:12
Lokalizacja: Przylep/Zielona Góra
Kontaktowanie:

autor: psobkow » 05 maja 2006, 21:26

Podpowiadam w sprawie "jętkowy podparty"- Literatura - Prof. dr Zdzisław Mączeński -
Poradnik budowlany dla architektów - wyd. II. str. 336-337 :lol:
Piotr Sobków
specjalizacja "dach pod klucz"

fruzin
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 1138
Rejestracja: 28 kwie 2006, 0:03
Lokalizacja: Lublin

autor: fruzin » 08 maja 2006, 17:42

czasami na to mówią - jętkowy ze stolcem :lol:
folia kubełkowa... czemu nie
robota będzie za parę lat...
i nie ma czegoś takiego jak 99% izolacji

Pantcho
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 84
Rejestracja: 25 maja 2006, 13:44
Lokalizacja: Opolskie

autor: Pantcho » 18 lip 2006, 13:39

Dosc czesto dach o konstrukcji jętkowej może zostac również podparty dwoma sciankami stolcowymi. Zależy to głównie od rozpiętości dachu. Bez wątpienia podparcie o którym mówimy to podparcie sciankami stolcowymi.
Pozdrawiam

maciek
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2006, 9:52

autor: maciek » 20 sie 2006, 21:39