Bardzo duży grzyb i wysoka wilgoć, stęchlizna....(cały dom)

Wilgoć w domu to trudny, ale często spotykany przypadek, szczególnie w starszych budynkach. Jak się jej pozbyć? Co zrobić by mieszkać w suchym, zdrowym domu? Jakie są sposoby osuszania budynków i murów? W tym dziale znajdziesz podpowiedzi co robić, by pozbyć się wilgoci i jej skutków.

Moderator: Redakcja e-izolacje.pl

Cybuch
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 21 kwie 2010, 18:08
Lokalizacja: Kielce
Bardzo duży grzyb i wysoka wilgoć, stęchlizna....(cały dom)

autor: Cybuch » 21 kwie 2010, 18:22

Witam, jestem uczniem szkoły budowlanej posiadam dom, który jest bardzo zawilgocony, wszędzie jest grzyb wilgoć dom ma 2 piętra, stało się tak z powodu iż dach jest bardzo nie szczelny i cały rok lała się woda, są duże dziury w dachu jednym słowem dom jest w fatalnym stanie moim zdaniem bezie się suszył z rok. Mam zamiar to wszystko remontować zaczynając do dachu a następnie pierwsze piętro, które kiedyś było zamieszkane i jest w najgorszym stanie następnie mam zamiar wyremontować piwnicę.
Partet
normalna piwnica kiedyś użytkowana
I piętro
kiedyś użytkowane, teraz w najgorszym stanie
II piętro
w stanie surowym i jest bardzo przewiewne, bez wilgoci

Zacznę od:
1. naprawy dachu nowa papa, naprawa dziur
2.następnie chcę poczekać przez całe lato, aż mury trochę wyschną, potem w zimę również gdy będzie dom ogrzewany
3.w przyszłym roku chcę zacząc remontować I piętro
Jutro wstawię zdjęcia, bo muszę porobić oraz proszę o rady.

agent 007
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 43
Rejestracja: 16 kwie 2010, 10:30
Lokalizacja: Gdańsk
Re: Bardzo duży grzyb i wysoka wilgoć, stęchlizna....(cały d

autor: agent 007 » 30 kwie 2010, 10:50

"są duże dziury w dachu jednym słowem dom jest w fatalnym stanie moim zdaniem bezie się suszył z rok. "

Witam!