Witam serdecznie.
Mój problem polega na tym, że połowa domu po pomalowaniu zakupiona farba firmy KABE jest w innym kolorze. Oczywiście zgłosiłem to u sprzedawcy i zaraz potem pojawił się przedstawiciel firmy KABE który popstrykał zdjęcia, przyjął reklamację. Potem przyszło najgorsze czyli domaganie sie odpowiedzi, dzwonienie meilowanie itp. Fakt przysłali mi pismo poczta elektroniczną, które mówiło że reklamacja nie jest zasadna, podpieraja sie certyfikatami itp. - ALE nie wspomnieli w nim nic o różnicy w kolorze tylko pisali o strukturze itp oraz o błedach wykonawcy. Jednocześnie dla dobra dotychczasowej współpracy chcą mi przekazać na korzystnych warunkach cenowych nieodzowną ilość farby do przemalowania spornej powierzchni elewacji budynku. Jedno wyklucza drugie wg mnie., Teraz mam dom pomalowany w dwóch kolorach. Najsmieszniejsze jest to że przedstawiciel ten przyznał sie do błedu maszyny w trakcie barwienia farby.
co dalej pomóżcie!!!