Odpowiedziałem Ci na innym forum:
[link do strony Murator Dom wygasł]Moim zdaniem (co jeszcze raz podkreślam) ktoś pomiędzy Tobą, a Wikędem dał ciała. Ja również współpracuję z Wikędem i nigdy nie zdarzyło mi się aby jakaś reklamacja trwała tyle czasu. Wręcz przeciwnie - u mnie wszystko przebiegało tak, że chciałbym aby inne firmy uczyły się od nich jak można po ludzku i sprawnie załatwić reklamację.
Wiadomo, że nie ma takich drzwi gdzie nie zdarzają się reklamacje. Wikędowi też czasem uda się coś schrzanić, ale zaręczam Cię, że przyznają się do tego i w podskokach załatwiają reklamacje.
Jakbyś potrzebował pomocy, to dzwoń do punktu gdzie kupiłeś drzwi i zapytaj się o co chodzi, że to tyle trwa. Jak na prawdę Cię pili, to zgłoś się do ich przedstawiciela:
http://wiked.pl/kontakt Piotr Jażewicz (ja współpracuję na terenie Piotrka i problemów z reklamacjami nie mam).