SIMEXIM ...oczekuj od życia więcej
: 23 sty 2009, 21:31
Mam od około 3 miesięcy nie sprawna kabinę prysznicową w łazience, Kabinę zakupiłem w Firmie SIMEX-SIM sklep internetowy strona a123. Sama Kabina jako całość wykonania jest na dobry z plusem. Ale podczas montażu tej kabiny podwykonawca tej firmy stwierdził, że jest uszkodzona szyba boczna i nie może założyć innej. Nie świadomy dalszych problemów uwierzyłem w szybkie załatwienie nowej szyby zapłaciłem za montaż i kabinę. Od tego dnia do dzisiaj nie zamontowano mi tej szyby. W między czasie montażyści byli u mnie z nie pasującą szybą potem po mojej interwencji telefonicznej została przywieziona wanna zastępcza. Od tego momentu mam teraz w domu wannę i kabinę prysznicową częściowo rozmontowaną. Ogólnie mogę podsumować to co nie spotkało tak obsługa SIMEX-SIM jest ustosunkowana do tego problemu olewającą po każdym telefonie słyszę , że na pewno będzie szyba za tydzień, że oddzwonią co zawsze jest nie prawą . Najbardziej rozbawiła mnie pracownica biura obsługi. Jak odmówiła mi podania telefony kontaktowego do szefa bądź prezesa twierdząc, że jest to nie możliwe a ona tylko może ze mną rozmawiać. Kompletny brak znajomości prawa konsumenta reprezentują pracownicy. Po dzisiejszej rozmowie i bezskutecznym oczekiwaniu na telefon z odpowiedzią kiedy to łaskawie załatwią szybę i zmontują mi kabinę. Postanowiłem Skierować sprawę do Izby Handlowej. Teraz żałuje, że kupiłem tam te kabina a najbardziej, że zapłaciłem za taki bubel.