Strona 1 z 1

Jak oszczędzać w firmie

: 12 kwie 2019, 13:40
autor: Postzunia
Ja szukanie oszczędności rozpocznę od samodzielnego prowadzenia księgowości i dlatego proszę o propozycje co wybrać?

Re: Jak oszczędzać w firmie

: 12 kwie 2019, 16:05
autor: Silver25
Jak znasz się na księgowości to dobre rozwiązanie ale jeśli nigdy wcześniej nie miałaś do czynienia to może być ciężko. Wiem że program wfirma ma asystenta księgowości online więc ci pomoże w razie czego.

Re: Jak oszczędzać w firmie

: 16 kwie 2019, 9:21
autor: zmarzlak
Firmy produkcyjne mogą oszczędzać dzięki automatyzacji. Zmniejsza ona koszty produkcji i prowadzi do zwiększeni zysków. A gdyby ktoś szukał komponentów do automatyki przemysłowej to na pewno możecie sprawdzić tutaj.

Re: Jak oszczędzać w firmie

: 17 maja 2019, 13:13
autor: bednarek
Powinna być za to osoba, które jest odpowiedzialna za właśnie tego typu rzeczy. Oszczędzając na każdej rzeczy, jeżeli jest w firmie ich sporo można przyciąć nieźle na kosztach.

Re: Jak oszczędzać w firmie

: 27 sie 2024, 13:42
autor: wazer
Oszczędzać można zawsze i wszędzie. Oszczędności mają na celu poprawę konkurencyjności firmy aby mogła zaoferować swoje usługi taniej od konkurencji przy maksymalnej jakości. Wiele firm decyduje się na wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów czy cloud computingu dzięki któremu można poprawić wydajność pracy i logistykę.
Dobrze jest też wziąc pod uwagę skorzystanie z supportu it: https://itsky.cloud/cart/support-it/ Ofertę taką ma Itsky.