Strona 1 z 1

ISSOVER - ostrzeżenie

: 25 lis 2019, 10:26
autor: slyder
Witam. Na wstępie chciałbym wyjaśnić że nie jestem spamerem ani nic tylko po prostu założyłem konto u was aby opowiedzieć o moich problemach z firmą ISSOVER.

Sytuacja wyglądała następująco zakupiłem w markecie na C rolki wełny 15cm UniMata 38. Pełen zapału przystąpiłem do montażu. Plan był taki aby położyć 15cm pionowo i 15cm w poprzek. Powkładałem wełnę między-krokwie po czym zacząłem montaż pod krokwiami. I zaczął się problem. Nie udawało mi się zachować szczeliny wentylacyjnej. Dodam tylko że stelaże odsunąłem od dachu o 35cm. Pomierzyłem wszystko się zgadzało więc zmierzyłem wełne. I tu zonk. Wełna okazało się że ma 20 cm. Wszystkie rolki które zakupiłem były 20cm. Zadzwoniłem do przedstawiciela z zapytaniem czy ta wełna siada po jakimś czasie czy co. Dostałem odpowiedź że nie ona powinna mieć od początku wymiar docelowy. Kazał jeszcze zmierzyć długość rolki bo 15 cm powinna mieć 5 m a 20 cm 3,80m. Moja miała 5 metrów.
https://www.youtube.com/watch?v=czyJ60--ku4
https://www.youtube.com/watch?v=X2AjdfL293A
Więc po jeszcze jednej rozmowie z przedstawicielem kazał zgłosić reklamacje do marketu i wtedy on przyjedzie i porobi pomiary(nie można bezpośrednio załatwić tylko wszystko przez pośredników). Tak zrobiłem odczekałem kilka dni i przyjechał pan z Issovera. Uprzejmy nie powiem, śmiał się że tylko się cieszyć się powinienem bo dostałem więcej niż chciałem. Mi tam raczej do śmiechu nie było. Posprawdzał wszystko porobił zdjęcia. Zdziwiło mnie tylko że za nic nie chciał powiedzieć że wełne co widzi to 20 cm tylko wciąż używał stwierdzenia że to 15 co się rozrosła ale powiedział żebym się nie przejmował bo cytuje "zrobimy ze będzie pan zadowolony to nie muszę tak dokładnie opisywać "

Po tygodniu sklep gdzie zakupiłem wełne dostał odpowiedź z Isovera że reklamacja jest bezzasadna. Według nich z wełną wszystko jest ok. Odchylenia grubości mieszczą się w ich normie więc klient po prostu się czepia. Jednak dzięki tylko i wyłącznie temu, że Isover długo współpracuje z marketem gdzie zakupiłem towar to dobrodusznie w "geście handlowym" zaakceptuje bezzasadne i chamskie oskarżenia klienta o wadę wełny z tej wspaniałej firmy. Poczytałem sobie po stronach i rzeczywiście szanse na ugranie coś z nimi są minimalne (takie zapisy mają w kartach produktów że musiałby być dobry prawnik) do tego budowa idzie do przodu każdy przestój jest dla mnie dużą stratą finansową więc pokornie odebrałem pieniądze i z przyjemnością zakupię towar u innej firmy. Nie wiem chyba tylko cieszę się, że sam układałem to ocieplenie bo jakby firma to robiła to albo upchaliby ściskając wszystko albo kazali by se zapłacić i by se poszli, a wtedy szukaj drugiej firmy na cito. Najczęściej przecież firma bierze za całość poddasza to co w trakcie układania wychodzi taka szopka to przecież idą na inne roboty a ty człowieku nie dość że musisz zapłacić im za to co zrobione to jeszcze czekaj aż im się zrobi luka w robocie i wrócą i zaczną od początku. Nie wyobrażam sobie. Z mojej strony mogę jedynie odradzić tą firmę. Nie dość że sprzedają badziewie które jak już się kupi to trzeba rozwinąć każdą rolkę i mierzyć po 5 razy i najlepiej nagrywając bo przecież jeszcze wam powiedzą że plakietki podmieniliście to i tak później dojdziecie do wniosku że to bez sensu bo i tak wam nie uznają żadnej gwarancji bo przecież ich normy przyjmą wszystko.

TRAGEDIA ODRADZAM TĄ FIRMĘ.