Strona 1 z 1

Orynnowanie Kanion

: 07 wrz 2005, 18:26
autor: Gość
Co sądzicie o rynnach Kanion firmy Wavin??

: 12 wrz 2005, 7:54
autor: Gość
Firma jest ok!
mam ich rynny od 7 lat bez zastrzezen !!

: 18 wrz 2005, 12:52
autor: resor
Założyłem je cztery lata temu i nie narzekam - polecam.

WAVIN KANION...

: 01 wrz 2006, 21:44
autor: ASTON
Nie są najgorsze, ale polecam PLASTMO

Re: WAVIN KANION...

: 03 wrz 2006, 12:15
autor: amc1
ASTON pisze:Nie są najgorsze, ale polecam PLASTMO
Z początku byłeś Pan tylko trochę śmieszny, ale teraz to już żenujące.

Dotyczy wszystkich ostatnich postów podpisanych "Aston".

Żenujące?

: 04 wrz 2006, 7:45
autor: ASTON
Żenujące są narzekania klientów którzy zaopatrują się w rynny typu WYNALAZEK i później załamują ręce... Pozdrawiam!

: 04 wrz 2006, 21:06
autor: TomaszR
Kanion to nie żaden wynalazek trochę droższe niż gamrat ale lepsze napewno no i tansze niż marley ale marley lepszy jesli chodzi o wybór w rynnach pcv to może być

: 05 wrz 2006, 20:57
autor: amc1
TomaszR pisze:Kanion to nie żaden wynalazek trochę droższe niż gamrat ale lepsze napewno no i tansze niż marley ale marley lepszy jesli chodzi o wybór w rynnach pcv to może być
Niezły potok świadomości. Może niech sam autor przeczyta i spróbuje zrozumieć

: 15 wrz 2006, 10:44
autor: chudi
W każdym bądź razie możesz śmiało zakładać Kanion - Wavin i na pewno będziesz zadowolony

: 10 wrz 2008, 14:37
autor: paulina*
Ja kupiłam rynny tej firmy i teraz mam same problemy.Po 2 latach od montażu, rynny zaczęły sie odbarwiać-traciły swój kolor i tak z roku na rok były co raz jaśniejsze.zgłosiłam reklamację,zarówno do firmy ktora mi je sprzedała jak i do samego Wavinu. Po jakimś dłuższym czasie i kolejnych prośbach pojawił sie przedstawiciel.oczywiście nic nie zrobił prócz śpiewania hymnów pochwalnych na temat cudownosci firmy w której pracuje.Kazał zrobić zdjęcia i dostarczyć do wavin-u.Tak też zrobiłam i na tym sprawa sie zakończyła.Z uwagi na liczne problemy, które akurat miałam w tamtym czasie "odpuściłam" sobie sprawę reklamacji,licząć ze kwestia sama się wyjaśni.NIC BARDZIEJ MYLNEGO!!!!Nikt z Wavinu nie raczył zająć się tą sprawą,dopiero moja interwencja po roku od pierwsze zgłoszenia skutkowała wysłaniem do mnie kolejnego przedstawiciela.Przedstawiciel obdarował mnie świstkiem "zgłoszenie reklamacji jakościowej",poprosił o wykonanie jego aparatem kilku zbliżeń rynien (wiązało się to z wyjsciem na drabinę ,no bo przecież trzeba zrobić z bliska zeby było dokładnie widać).przedstawiciel pojechał ,ja wypełniłam formularz,przesłałam do Wavin-u i dalej zapanował cisza.Czasem tylko zadzonił pan odpowiedzialny za reklamacje z bzdurnymi tłumaczeniami dlaczego tak to długo trwa i kolejnymi prośbami, np.proszę o przefaksowanie faktur zakupu-gdzie przy wczesniejszej rozmowie sam mowił ze ich przedstawiciel weźmie sobie faktury z firmy, w której kupiłam rynny; jak poszedł fax z fakturami to zadzonił ze niestety nieczytelny ten fax, to moze zebym pocztą przesłała itd itp.Te wszystkie zagrywki z ich strony to nic innego jak tylko granie na czas. Wyczerpał się moj limit tolerancji na niekompetencje i przesłałam im pismo przedsądowe. Pomogło-odpowiedź przyszła bardzo szybko, ale czegoś tak bzdurnego to nie widziałam mimo ,że na co dzień stykam się z różnymi pismami.reklamacja nie obejmuje utraty koloru-czyli nie należy mi się nic z ich strony,ale z uwagi na długi okres oczekiwania dostarczą mi rynny pod wskazany adres.Warto by było w całości przedstawić to pismo ,ale szkoda czasu na to.Zapomniałam dodać że przy zakupie nie dostałam karty gwarancyjnej, tylko sprzedawca wychwalał firme Kanion-mowił ze skoro firma daje 10 lat gwarancji, to juz od razu widać ze firma godna zaufania,bo nikt by nie udzielał tak długiej gwarancji wiedząć ze wyrób po roku lub trzech latach zmieni swój pierwotny wygląd.Dodam też że dziwnym zbiegiem okoliczności firma wycofała kolor który akurat ja kupiłam.żeby było śmiesznie to przez te 2 lata nikt nie powiedział ,że reklamacja nie zostanie uznana z uwagi na to ,że odbarwienia nie są jest przesłanka do pozytywnego załatwienia sprawy,dopiero po piśmie przedsądowym przyszło im to do głowy.Dziwne to wszystko!!!! Radzę więc dobrze przemyśleć sprawę zakupu, a co najważniejsze najpierw poczytać kiedy firma uznaje gwarancje i co wyłacza odpowiedzialność fimy.Ja już wyleczyłam się z wszystkiego co wiąze sie z Wavinem.