Ponowny montaż podłogi
: 04 lut 2021, 0:26
Otóż poprzez niewłaściwy montaż podłogi, ta została całkowicie rozebrana i położona na nowo. W międzyczasie dowiedziałem się, że przez owy zabieg, bezpowrotnie utraciłem gwarancję producenta. Który równocześnie zapewnił mnie, iż po takiej czynności rozłożenia oraz ponownego złożenia, zamki od paneli nie trzymają już tak samo, jak za pierwszym razem. I mogą powstawać luzy pomiędzy panelami.
W takim przypadku postanowiłem złożyć reklamację, iż produkt nie spełnia zapewnień producenta i tym samym utracił poprzez wadliwy montaż gwarancję. Tym bardziej, iż są to panele "wodoszczelne" Quick-Step'a które nie mogą mieć luzów pomiędzy zamkami, aby nie wniknęła w ich rdzeń woda. Lecz salon w którym zakupiłem podłogę wraz z montażem, usilnie odrzuca moją reklamację oraz argumenty uzyskane od producenta. Twierdząc, że wszystko jest w porządku i nie mam czym się martwić.
W takim razie co począć? Skierować sprawę do sądu, czy też gra nie warta świeczki i mają rację w tym, że nic nie będzie się działo w niedalekiej przyszłości z podłogą?
W takim przypadku postanowiłem złożyć reklamację, iż produkt nie spełnia zapewnień producenta i tym samym utracił poprzez wadliwy montaż gwarancję. Tym bardziej, iż są to panele "wodoszczelne" Quick-Step'a które nie mogą mieć luzów pomiędzy zamkami, aby nie wniknęła w ich rdzeń woda. Lecz salon w którym zakupiłem podłogę wraz z montażem, usilnie odrzuca moją reklamację oraz argumenty uzyskane od producenta. Twierdząc, że wszystko jest w porządku i nie mam czym się martwić.
W takim razie co począć? Skierować sprawę do sądu, czy też gra nie warta świeczki i mają rację w tym, że nic nie będzie się działo w niedalekiej przyszłości z podłogą?