nieobecność w pracy

Szukasz pomysłów na oryginalne rozwiązania lub masz nietypowe pytania dotyczące budowy albo wykończenia domu? Tu znajdziesz radę i podpowiedzi.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

Draupadi
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 13 sty 2021, 12:35

nieobecność w pracy

Post autor: Draupadi »

Jak ewidencjonowanie takich rzeczy wygląda w praktyce?
Czegoś tu nie rozumiem. Teoretycznie to pracodawca, że tak powiem na miejscu, powinien mieć listę obecności. A obowiązkiem pracownika jest się wpisać. Ale już rejestrowaniem, wyliczaniem tego wszystkiego zajmuje się odpowiedni dział księgowości - a sądząc po stronie https://magnesuperat.pl/uslugi-ksiegowe/kadry-i-place/ nawet taki, który może fizycznie znajdować się w zupełnie innym punkcie/mieście/województwie.
I skąd pracownik ma mieć pewność, że pracodawca przekaże do ewidencji faktyczną listę obecności, a nie jakiś inny, spreparowany egzemplarz?!?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne - najróżniejsze problemy, pytania ...”