Witam,
dotychczas byłem tylko czytelnikiem tego forum, jednak nie wytrzymałem i chciałbym się podzielić moimi nieciekawymi doświadczeniami jakie miałem i wciąż mam ze sprzętem firmy ACV i samą firmą ACV Polska.
Piszę bo informacji/opinii o sprzęcie ACV i firmie ACV jest niezbyt dużo a szkoda bo gdyby było to nie popełniłbym błędu w postaci zakupu fatalnego zestawu: piec kondensacyjny z zasobnikiem firmy ACV.
Sprzęt wybrałem wg info znalezionego w internecie, doradztwa instalatora i przedstawiciela handlowego firmy ACV K.Kondratowicza. Z uwagi na to że mam trochę podłogówki i grzejniki chciałem by 2 obiegi grzwcze były automatycznie i niezależnie sterowane przez piec z uwzględnieniem temp. zewnętrznej i wewnętrznej. Wg zapotrzebowanie przedstawiciel K.Kondratowicz polecił mi zestaw 11 z oferty ACV (kocioł Prestige Solo) wraz z zasobnikiem ACV smart 100.
Sprzęt został zamontowany na początku grudnia 2009 i od razu wezwałem autoryzowanego serwisanta do uruchomienia pieca. Serwisant przyjechał i po jakiś 10 godz.walki stwierdził, że główny sterownik 'room unit' jest uszkodzony i trzeba go wymienić. Wymiana trwała jakieś 3tyg. po czym serwisant pojawił się powtórnie. Znowu z 10 godz. walki i informacja, że moduł komunikacyjny jakiś 'rmci' nie działa i trzeba go wymienić. Wyobrażacie sobie taką jakość sprzedawanych produktów ?
Pomimo, że mamy już prawie koniec lutego zestaw ACV wciąż nie jest u mnie poprawnie zainstalowany bo w Polsce nie ma modułu 'rcmi' - modułu który niby jest w standardowej ofercie ACV. Nie chcę sobie nawet wyobrażać jakiejś przyszłej awarii tego sprzętu, szczególnie w sezonie grzewczym - jeżeli na część z podstawowej oferty trzeba czekać dłużej niż 2 miesiące...
Najlepsze jest to, że za sprzęt wybuliłem kilkanaście tys. na początku grudnia a mamy koniec lutego i sprzęt wciąż nie działa.
Co do ludzi z ACV to mają cie centralnie gdzieś, przedstawiciel ACV K.Kondratowicz na początku ściemniał, że się wszystkim zajmie i wszystko będzie szybko załatwione, a później przestał odbierać telefon - dosłownie jak jakiś majster z 'firmy krzak'. Nie pozostaje mi nic innego jak rzecznik konsumentów i dalsza walka...
Tak więc, bazując na własnym doświadczeniu serdecznie odradzam sprzęt ACV i kontakty z ta firmą - zmarnujecie furę kasy, czasu i nerwów - lepiej wziąć sprzęt już sprawdzony przez wielu innych i z porządnym profesjonalnym serwisem, co chyba jest najważniejsze, a nie szukać jakiś niby nowych patentów bo to reklamowa ściema fundowana przez ACV.
pozdro
marek
ACV - marny sprzęt serwis jeszcze gorszy...
Moderator: Redakcja e-instalacje.pl
-
Paweł_Małek
- Superużytkownik

- Posty: 993
- Rejestracja: 18 kwie 2006, 22:10
- Lokalizacja: Tychy
Re: ACV - marny sprzęt serwis jeszcze gorszy...
O ile wiem to na zalatwienie reklamacja sa 2 tygodnie.
Proponuje powiadomic: Rzacznika Konsumentow, Urzad Ochrony Konsumenta i Konkurencji.
Proponuje powiadomic: Rzacznika Konsumentow, Urzad Ochrony Konsumenta i Konkurencji.
Re: ACV - marny sprzęt serwis jeszcze gorszy...
dzięki za rade jednak:Paweł_Małek pisze:O ile wiem to na zalatwienie reklamacja sa 2 tygodnie.
Proponuje powiadomic: Rzacznika Konsumentow, Urzad Ochrony Konsumenta i Konkurencji.
urząd ochrony konsumenta i konkurencji występuje tylko w sprawach gdy jest podejrzenie że poszkodowanych jest znacznie więcej niż 1 os. - we wniosku trzeba to wykazać,
rzecznik konsumentów jak najbardziej - już rozmawiałem, jednak 2 dni po rozmowie część (podstawowy element z pakietu z cennika ! nie jakaś tam ze środka pieca co znaczy, że nie mają na stanie rzeczy które sprzedają...) wreszcie dotarła i sprzęt został odpalony...po kilku miesiącach od zakupu sprzętu...
