schody na poddasze

Adaptacja poddasza na wnętrze użytkowe jest świetnym pomysłem, jednak czasami bardzo trudnym w realizacji. Tutaj dowiesz się o wadach i zaletach urządzeniu na poddaszu na sypialni, salonu czy pokoju dziecięcego.

Moderator: Redakcja e-mieszkanie.pl

jadwigap
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2008, 11:24
Lokalizacja: lubin
schody na poddasze

autor: jadwigap » 07 kwie 2008, 17:07

Czy ktos moze polecic fachowa firme od schodow.Potrzebuje na lekkiej konstrukcji.Dziekuje

jadwigap
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2008, 11:24
Lokalizacja: lubin
schody na poddasze

autor: jadwigap » 07 kwie 2008, 17:08

najlepiej z woj. dolnoslaskiego albo osciennego.

marczelino
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 01 lut 2008, 12:00
schody

autor: marczelino » 29 kwie 2008, 22:22

z mojej strony moge polecic firme z Legnicy Prestige , w dobrej cenie i na prawde fajne schody azurowe.

maciejmurawa
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 06 cze 2008, 17:58
Kontaktowanie:

autor: maciejmurawa » 09 cze 2008, 17:13

polecam wspornikowe

drewienko

autor: drewienko » 10 cze 2008, 11:08

wspornikowe ?

Awatar użytkownika
zanti76
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 62
Rejestracja: 30 sie 2008, 17:16
Re: schody na poddasze

autor: zanti76 » 30 sie 2008, 17:20

jadwigap pisze:Czy ktos moze polecic fachowa firme od schodow.Potrzebuje na lekkiej konstrukcji.Dziekuje


Nie wiem czy to się przyda, ale słyszałem dobre rzeczy o tej firmie: grot.pl/schody.php?l=pl

No, ale mówię: słyszałem. Samemu nie mogę za bardzo z pierwszej ręki poświadczyć, bo z ich usług nie krozystałem. Ale kto wie, moze warto sprawdzić.

jadwigap
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2008, 11:24
Lokalizacja: lubin
schody

autor: jadwigap » 25 gru 2008, 12:35

Juz po sprawie. Zamontowala mi firma Prestige Schody. W stylu hiszpanskim.FAkt ze sie naczekalam ale powiem ze sa rewelacyjne...Polecam.

tomek_D
Początkujący
Początkujący
Posty: 28
Rejestracja: 19 sty 2009, 14:28

autor: tomek_D » 19 sty 2009, 15:18

i co fajnie to wygląda? a może dasz radę jakieś zdjęcie wrzucić na forum? a jak z kosztami, dużo Cię to wyniosło?

Awatar użytkownika
FAKRO
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 399
Rejestracja: 06 wrz 2006, 14:51
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontaktowanie:
Schody strychowe

autor: FAKRO » 11 lut 2009, 9:05

Witam,

proponuję zapoznać się z ofertą schodów strychowych firmy FAKRO na stronie http://www.fakro.pl/schody_strychowe/index.php




Pozdrawiam

Konsultant FAKRO
info@fakro.pl

jadwigap
Początkujący
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: 21 mar 2008, 11:24
Lokalizacja: lubin

autor: jadwigap » 15 lut 2009, 10:20

schody na 3 m wyniosly mnie z balustrada zamykajaca na poddaszu 9,5 tys wiec prawie 5 tys taniej propozycji kilku stolarzy. jak sie wrzuca tu zdjęcie??? schody sa sliczne, na czarnej delikatnej konstruckji z ciemnymi stopnicami na wysoki polysk w dodatku klasyczna balustrada z kutymi wstawkami. efekt przypominajcy schody ktore widzialam w hiszpanii.

Awatar użytkownika
Lookup
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 11 mar 2009, 22:13

autor: Lookup » 11 mar 2009, 22:33

jadwigap pisze:schody na 3 m wyniosly mnie z balustrada zamykajaca na poddaszu 9,5 tys wiec prawie 5 tys taniej propozycji kilku stolarzy. jak sie wrzuca tu zdjęcie??? schody sa sliczne, na czarnej delikatnej konstruckji z ciemnymi stopnicami na wysoki polysk w dodatku klasyczna balustrada z kutymi wstawkami. efekt przypominajcy schody ktore widzialam w hiszpanii.


A w jakiej firmie w końcu robiłaś te schody?
Nieprawdaż, że piękna dziś pogoda?

asia2403
lubie spamować
Posty: 37
Rejestracja: 18 wrz 2012, 11:22
Kontaktowanie:
Re: schody na poddasze

autor: asia2403 » 24 wrz 2012, 12:34

Ja mam u siebie schody firmy Kupers z woj. wielkopolskiego i jestem bardzo zadowolona. Namiar na nich - www.kupers.pl

Liber
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 347
Rejestracja: 20 kwie 2009, 14:03
Lokalizacja: CHEŁM
Re: schody na poddasze

autor: Liber » 25 wrz 2012, 16:45

Mojego wykonania schody wyglądają w podany niżej sposób.
Pozdrawiam LIBER i.liber@wp.pl.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
LIBER

adamo299
Początkujący
Początkujący
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2012, 11:58
Lokalizacja: Wielkopolskie
Re: schody na poddasze

autor: adamo299 » 18 paź 2012, 12:35

Ja mam schody takie jak na zdjęciu, jeżeli szukasz czegoś takiego to chętnie podam kontakt do producenta, firma naprawdę godna polecenia.
Obrazek

bodziu
ZABLOKOWANY
Posty: 482
Rejestracja: 15 lis 2010, 15:20
Re: schody na poddasze

autor: bodziu » 19 paź 2012, 10:03

Może coś w takim stylu jak na zdjęciu? To schody Prudlik - schody na poddasze również powinny wyglądać atrakcyjnie - to pokazuje jakiej jakości macie wnętrza ;-)

Obrazek


Wróć do „Wnętrza na poddaszu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Gotowe projekty domów