Klimatyzacja oraz wentylacja.

Jeżeli Twoje rachunki za ogrzewanie są spore, masz pleśń w pokoju to może być spowodowane złą wentylacją w domu czy w mieszkaniu. Dowiedz się jak temu zaradzić i stworzyć zdrowy klimat w domu.

Moderator: Redakcja e-instalacje.pl

Mundek14
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 06 gru 2017, 14:59
Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: Mundek14 » 06 gru 2017, 15:08

Witam. Chcialbym sie dowiedziec jakie moga byc koszta nowej instalacji wenrylacyjnej oraz klimatyzacji w lokalu użytkowym o powierzchni okolo 500 m2. W lokalu bedzie sie znajdowac silownia wiec potrzebny jest konkretny sprzet ktory bedzie dzialal jako ogrzewanie zima oraz klima w lecie. Oraz ktory bedzie pochlanial wilgoc i wszelkie zapachy. Nie chodzi mi o dokladne koszty lecz o przublizona sume. Moze ktos mial jakies doświadczenia ktorymi moglby sie podzielić. Dxuekuje za wszelkie informacje.

Tomasz_Brzeczkowski
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 22406
Rejestracja: 16 mar 2006, 13:07
Lokalizacja: Warszawa
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: Tomasz_Brzeczkowski » 06 gru 2017, 15:59

Mundek14 pisze:Witam. Chcialbym sie dowiedziec jakie moga byc koszta nowej instalacji wenrylacyjnej oraz klimatyzacji w lokalu użytkowym o powierzchni okolo 500 m2. W lokalu bedzie sie znajdowac silownia wiec potrzebny jest konkretny sprzet ktory bedzie dzialal jako ogrzewanie zima oraz klima w lecie. Oraz ktory bedzie pochlanial wilgoc i wszelkie zapachy. Nie chodzi mi o dokladne koszty lecz o przublizona sume. Moze ktos mial jakies doświadczenia ktorymi moglby sie podzielić. Dxuekuje za wszelkie informacje.

Ile osób?
Konfiguruje zestawy do wentylacji z odzyskiem ciepła .

Mundek14
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 06 gru 2017, 14:59
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: Mundek14 » 06 gru 2017, 18:20

Przelicza sie ze osoba na metr kwadratowy. Ale sadze ze max w godzinach szczytu 150 osob

Tomasz_Brzeczkowski
Superużytkownik
Superużytkownik
Posty: 22406
Rejestracja: 16 mar 2006, 13:07
Lokalizacja: Warszawa
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: Tomasz_Brzeczkowski » 06 gru 2017, 20:37

Mundek14 pisze:Przelicza sie ze osoba na metr kwadratowy. Ale sadze ze max w godzinach szczytu 150 osob

Wentylacja z odzyskiem ciepła, 3000m3/h 35000zł
klimatyzacja / ogrzewanie 30 kW 35000zł
Konfiguruje zestawy do wentylacji z odzyskiem ciepła .

Mundek14
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 06 gru 2017, 14:59
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: Mundek14 » 07 gru 2017, 9:50

Dziekuje za informacje

shore
Aktywny
Aktywny
Posty: 122
Rejestracja: 24 cze 2015, 22:48
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: shore » 08 gru 2017, 20:51

Powiem Ci jak chcesz znać konkretne koszty to napisz do nich https://www.centroclima.pl/realizacje/centroclima-w-katowicach/ to firma z dziesięcioletnim doświadczeniem, oni robili wiele realizacji na terenie Katowic, firma bardzo profesjonalna, kontrahenci chwalą współpracę także polecam.

Agat83
Aktywny
Aktywny
Posty: 110
Rejestracja: 29 lis 2016, 12:44
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: Agat83 » 12 gru 2017, 13:48

A skąd jesteś?? Jeśli z okolic Warszawy, to polecam Ci firmę z Łomianek - Progress Klima. Między innymi firma jest regionalnym dystrybutorem klimatyzatorów firmy Fujitsu, jak i autoryzowanym dealerem klimatyzatorów takich firm jak Daikin, Mitsubishi electric, i wiele innych, sprawdzonych marek. Zajrzyj na ich oficjalna stronę, i dowiedz się więcej progressklima.com.pl. Pozdrawiam :)

kanber
Początkujący
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2017, 10:49
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: kanber » 14 gru 2017, 10:52

Jeśli chodzi o klimatyzację mogę polecić tych fachowców: http://rbklima.pl/ już kilka razy z nimi współpracowałem i mogę w 100 procentach zarekomendować, naprawdę świetni specjaliści, wentylacją też się zajmują.

Macieejmazur70
Początkujący
Początkujący
Posty: 18
Rejestracja: 01 sie 2017, 11:50
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: Macieejmazur70 » 14 gru 2017, 12:21

Mój znajomy zdecydował się na klimatyzację w domu na moją namową. Od kilku dobrych lat kolega mieszkał w bloku na 4 pietrze i w lato mogliśmy do iego chodzić jak naszła nas ochota na skorzystanie z darmowej naturalnej sauny - było u niego tak gorąco. Mówię, człowieku czemu się męczysz zamontuj klimę. Poszukał w necie, popytał znajomych i znalazł firmę http://yogico-klimatyzacja.pl/. Powiem, szczerzę, że swoją klimę to przepłaciłem a kumpel zamówił cała instalację za całkiem dobrą cenę.

antonikowalski80
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 59
Rejestracja: 31 lip 2017, 6:31
Re: Klimatyzacja oraz wentylacja.

autor: antonikowalski80 » 41 min temu

Zobacz sobie ofertę http://klima-venta.pl. Oni mają różne rodzaje kliamtyzacji, z pewnościa dopasują do Twoich potrzeb.


Wróć do „Wentylacja i klimatyzacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Gotowe projekty domów