Nabyliśmy przepływowy podgrzewacz wody Typ IPX5, Dafi.
Niestety nasza radość trwała krótko. Już po kilku dniach urządzenie przestało działać.
Oddaliśmy do serwisu. Serwis stwierdził,że urządzenie jest sprawne i oddał.
Po zamontowaniu, podgrzewacz działał przez 2 dni. Potem było to samo. Ponownie serwis i ponownie stwierdzenie, że urządzenia działa prawidłowo. Działało, jeden dzień!!!
Teraz trzecia próba. Ciekawe jak długo firma będzie zwodzić za nos klienta?!
O zwrocie pieniędzy, bądź wymianie podgrzewacza decyduje jedynie producent!
Klient jest w tym przypadku użytecznym idiotą, który w dobrej wierze kupuje urządzenie w nadziei, że przynajmiej w okresie gwarancji będzie funkcjonować!
Firma, to Formaster S.A. z Kielc.
Czy ktoś z użytkowników Forum spotkał się już z tym bublem? Prosimy o Wasze opinie.