General Design
autor: Zorzanin » 12 lis 2014, 18:59
UWAGA! Po ponad dwóch miesiącach oczekiwań dowiedzieliśmy się, że to normalne, że liczą się pieniądze i jeśli właściciel firmy otrzymuje zlecenie ze Szwecji, to wybierze je, nawet jeśli wcześniej umawiał się z polskim klientem!
Właściciel firmy General Design (Zabrze) obiecał przesłać wizualizację szafy i umówić się na podpisanie umowy na początku października, po powrocie ze Szwecji. Na ponaglającego maila z 9.10.14 nie odpowiedział, a na sms z 14.10.14 odpisał: "Ok, dziękuję. Pozdrawiam". Gdy małżonka dzwoniła, to usprawiedliwiał się brakiem czasu i tym, że ?wyleciało mu to z głowy?; obiecał natomiast, że do trzech dni prześle wizualizację i umówi się na spotkanie. Kontakt znowu się urwał i kolejny mail bez odpowiedzi. Dziś (12.11.14) właściciel dał do zrozumienia, że klient zagraniczny jest lepszy, bo więcej płaci. Na pytanie dlaczego międzyczasie zdążył wykonać szafę u znajomych odpowiedział, że złożyli oni prostsze zamówienie i nękali go telefonami. Zupełny brak profesjonalizmu.