Witam
Po przeczytaniu kilku postów na temat wełny firmy Rockwool, żeby uniknąć niespodzianek postanowiłem zamówić w składzie budowlanym wełnę Megarock Plus pod warunkiem że przyjedzie do mnie świeża, prosto z fabryki. Sklep wywiązał się bardzo dobrze, otrzymałem świeżą wełnę. W ubiegłym tygodniu rozpoczęły się prace ocieplania poddasza wełną.Jak zajechałem na budowę, okazało się że w niektórych miejscach po przecięciu wełny posiada ona całkowicie inną strukturę, według mnie feler ( w kilku osobnych rolkach) .Z miejsca został powiadomiony przedstawiciel handlowy, który otrzymał zdjęcia oraz po konsultacji ze swoim przełożonym poinformował mnie że mogę śmiało kontynuować ocieplenie poddasza i że nie stracę na żadnych właściwościach izolacyjnych. Jest to dla mnie całkowicie nie do zaakceptowania. Złożyłem reklamację, próbowałem skontaktować się z Panem Tomkiem W. który reprezentuje firmę Rockwool na tym
forum ale nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi, jak również nikt z firmy Rockwool nie skontaktował się ze mną w sprawie rozwiązania problemu. Kiedy zadzwoniłem do biura obsługi żeby zapytać o swoją reklamację, kobieta poinformowała mnie że nikt nie będzie ze mną w tej sprawie rozmawiał lecz tylko z dystrybutorem ( przecież to ja zapłaciłem za ten towar i ja się teraz z nim bujam ). W piątek wstrzymałem prace z wełną ale ludziom trzeba płacić bo zostali wynajęci do tej pracy. Wklejam zdjęcia aby pokazać jak wygląda wełna którą otrzymałem, część już jest położna na dachu i jeżeli felery nie były akurat w miejscu na które trafiał nóż podczas cięcia to sobie leżą pod dachówką. Nie takiej jakości spodziewałem się po tej firmie, ocenę czy tak powinna wyglądać wełna pozostawiam forumowiczom.