Moderator: Redakcja e-izolacje.pl
Jaroslaw Granieczny pisze:My takze kupilismy okna Oknoplastu w promocji zimowej (koniec Listopada 2012r) i wplacilismy 100% ceny.Termin montazu zostal uzgodniony z posrednikiem od razu przy podpisaniu umowy na 18 marca 2013r.Poniewaz mieszkamy za granica, wzialem dwa tygodnie urlopu zeby byc przy montazu. Po przyjechaniu na miejsce, posrednik poinformowal nas, ze naszych okien jeszcze nie ma i nie wie dokladnie kiedy beda.Odczekalem trzy dni po umowionym terminie i postanowilem sam zadzwonic do Krakowa zeby sie dowiedziec co z naszymi oknami .Nie otrzymalem zadnej kompetentnej odpowiedzi tylko, ze po konsultacji z ich przedstawicielem nasze okna zostana dostarczone i zamontowane 28 marca co w rzeczywistosci niezupelnie doszlo do skutku ,bo przywiezli tylko 7 okien z 26 ktore zakupilismy ,a na reszte zabraklo zawiasow,(tak powiadomil nas posrednik) i bede dopiero 3 kwietnia.Okna byly 3 kwietnia,ale znowu nie wszystkie.Na pozostale 2 czekamy do dzisiaj.Po kolejnej rozmowie z przedstawicielem,dowiedzialem sie,ze brakujace okna juz sa (16 kwiecien),ale nie ma teraz czasu na montaz i musimy czekac do 6 maja. Uwazam,ze nie warto wplacac calosci ceny, poniewaz wtedy klient jest olewany .
sztajger pisze:No to ekipę montażową trzeba pociągnąć do odpowiedzialności. Ciężko coś doradzić, tym bardziej że z jednej strony elegancki model, a z drugiej niedoróbka montażystów. To, że zapłaciłeś nie przesądza sprawy i na pewno możesz to oddać pod ekspertyzę. Asertywnie postaw temat i powinni to wymienić, a że koszty. No cóż, to już broszka tego Pana. Tym bardziej, że piszesz, że sam oknoplast z góry chce Ci pomóc.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości