Zobacz następny temat »
samowolka budowlana

Zniszczony komin

Monia!

masz jeszcze PINB tam pisemka są za free!
znaczek pocztowy za 2 zeta

opisz wszystko co tu piszesz i wyślij im do urzędu
to skutkuje uwierz mi jakby co pomożemy jesteśmy ludźmi tylko!


odpowiedz
no wlasnie cala sprawa toczy sie w powiatowym nie napisalam tego wczesniej bo zapomnialam. siedzi tam sobie pan za stołkiem i za przeproszeniem pier... w krzeslo. i nic go doslownie nie obchodzi, nawet nie potrafi dobrze powiedziec o co mu chodzi, co my mozemy dalej zrobic itd. raz sie doslownie poryczalam u niego, bo tlumacze mu ze zadnej dziury wczesniej nie bylo a pozniej sie znalazla, powinien bardziej wnikliwie sie przyjzec temu otworowi. sama mysl tego ze byl u nas kominiarz obcy facet pierwszy raz go wezwalam i robil ogledziny wszystkiego i nie stwierdzil zadnej dziury wiec protokol pozytywny. a szanowny pan z wydzialu potrafil powiedziec ze kominiarz popelnil blad wydajac taki a nie inny protokol. a moze powinnam zlozyc jakas skarge do wojewodzkiego i wlasnie do nich napisac i opisac cala sytuacje???? wg kominiarza pan z wydzialu zle przeprowadzil tez probe dymna. ja jestem baba nie znam sie na takich sprawach, maz byl akurat wtedy w pracy. czytam dosc sporo na necie ale moja sytuacja jest chyba jakas nadzwyczajna bo nic nie moge znalezc. przez takich ludzi czlowiek nerwy traci, mam jedna sprawe zalozona na prokuraturze o umyslne spowodowanie zagrozenia zycia, dodatkowo zalozyli o usuniecie rur, czlowiek jezdzi i tylko sklada jakies zeznania badz czeka kiedy przyjdzie wezwanie do sadu na sprawe

monika


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
wchodzisz i mówisz JESTPAN JAK DUPA OD SRANIA ABY ROZPATRZYĆ MOJE PISMO/PODANIE?ZAŻALENIE, itp!

dupa nie jest słowem obraźliwym wg słownika j.polskiego! sprawdz wikpedię!
napisz wprost gdzie akacja ma miejsce a będziemy działać

na razie daj na luz i się uspokój, winko z mężem wieczorkiem i udana stosunkowo noc.
Tych buraków olej i nie bierz tego do siebie co mówią lub o co oskarżają w PR

prokuratura w sprawie komina? - śmiech na sali

napisz na priv podam ci gdze uderzyć i do kogo

KRYSTIAN


odpowiedz
Nic tylko CI pozazdrościć takich sąsiadówSad

Fajnie by było gdybyś opisała swoją sprawę w jakiś mediach nawet lokalnych, a nawet są chyba takie programy jak interwencja itp. Jak widzę internet masz więc co Ci szkodzi. Media to 3 władza w Polsce a dla niektórych chyba nawet pierwsza.

Dawid2304


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
myslalam o tym zeby napisac do telewizji, wiem ze prawda jest po mojej stronie. ale nie chce sie ponizac, tak bym sie czula jak by chcieli wyemitowac moja sprawe. kominiarz ktory robil nam ostatni przeglad komina powiedzial ze tez moglibysmy zalatwic sasiadow z gazem bo maja podlaczony ziemny na ciepla wode i kuchenke. mowil ze moglabym pare razy zemdlec wezwac pogotowie itd. ale nie chce sie znizac do ich poziomu, klamiac i kombinujac. ale bede miec ta propozycje na uwadze jesli nie pojdzie nic po mojej mysli. bede dzwonic tez na numer podany przez kolege ITB . DZIEKI

monika


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
otrzymalam wlasnie pismo z PINB I PISZE TAK:
nakazuje w terminie do dnia 30.10.2012r
wspolwlascicielom i aktualnym zarzadca obiektu i tu wymienione 4 rodziny.
usuniecie stwierdzonych nieprawidlowosci zwiazanych z nieodpowiednim stanem technicznego trzonu kominowego w budynku mieszkalnym nr 4 mogacego spowodowac zagrozenie zycia lub zdrowia ludzi i bezpieczenstwa mienia poprzez:
1 odbicie pozostalego tynku na przewodzie kominowym w mieszkaniu 1 w celu sprawdzenia jego szczelnosci.
2 wymiane uszkodzonych cegiel w przewodzie kominowym
3 uszczelnienie komina poprzez uzupelnienie spoin i wystepujacych w nim dziur
4 otynkowanie calego przewodu po wykonanych pracach naprawczych.
pod nadzorem osoby posiadajacej wymagane przepisami uprawnienia budowlane do ich nadzorowania.

to sa rzeczy ktore musimy wykonac. przysluguje od tego odwolanie w terminie 14 dni. i z tego skorzystaja nasi sasiedzi. ale powiedzcie mi kto ma ta robote nadzorowac???? bo nawet moj maz nie wie.. a i z tym pewno licza sie dodatkowe koszta??/ no wyjde zaraz z siebie

monika


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
Zapewne osoba z pełnymi uprawnieniami budowlanymi co oczywiście kosztuje.

Dawid2304


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
tyle to i my wiemy:) ale musze wiedziec co to za fachowiec?? znowu moze to byc inspektor nadzoru budowlanego?? np ten co robil nam ekspertyze?? ee ja juz sil nie mam na to wszystko. PINB powinien dokladnie napisac jaka to osoba. ja sie nie znam na takich rzeczach i po raz kolejny bede musiala dzwonic, szukac, kombinowac.

monika


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
Może być ten od ekspertyzy. mgr inż. np. Musi mieć pełne uprawnienia jak sama nazwa wskazuje może dużoSmile

Dawid2304


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
wlasnie rozmawialam z panem ktory robil nam ekspertyze i on rowniez moze byc przy calej naprawie bo ma na to uprawnienia Smile teraz tylko czy sasiedzi poczuja sie do tego aby sie dolozyc do naprawy??? czy jesli nie ,, to czy beda miec zamiar udostepnic nam mieszkanie na czas naprawy?? znajac ich to na obydwa pytania odpowiedz brzmi NIE . I tu juz kolejna walka o to a by to wydzial budowlany udostepnil nam ich mieszkanie a napewno udostepni. tylko ciekawe ile to potrwa. ale podjelam juz decyzje ze zaraz po calej sprawie z kominem zloze sprawe do sadu o zwrot polowy kosztow calej sprawy. czyli niepotrzebny drugi protokol od kominiarza, ekspertyza , naprawa. plus zwrot kosztow za to ze musze jezdzic i zalatwiac wszystko. mamy duze szanse na wygrana. moze uda mi sie zalatwic wszystkie sprawy czyli nekanie, zniszczenie mienia i wszystko opisze w jednym pozwie o ile w sadzie wyraza na to zgode:) a teraz znowu czekac musze

monika


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz
maz poszedl do panstwa zdolu zapytac kiedy bedziemy naprawiac szkode i co uslyszal??? ze oni nie maja zamiaru nic naprawiac i ze on (MOJ MAZ) tez nic nie naprawi nawet na swoj koszt chcielismy juz zrobic to sami ale oni nam mieszkania nie udostepnia. jutro jade do starostwa o wydanie nam pozwolenia wejscia do ich mieszkania i naprawienie szkody. sasiedzi zalozyli nam sprawe o usuniecie rur i pewno dlatego nie chca naprawia szkody poki nie odbedzie sie sprawa w sadzie. a PINB nic nie powinno to obchodzic bo sa to odrebne sprawy. trzymajcie kciuki bo cos czuje ze nasz PINB ZNOWU COS WYMYSLI. a wtedy juz chyba nie recze za siebie

monika


Profil Wiad. Pryw.

odpowiedz

E-instalacje

E-dach

E-mieszkanie

  • Odkurzacze - nowe przepisy

    Odkurzacze - nowe przepisy

    Trend ekologiczny i dążenie do ograniczenia zużycia energii nie omija także drobnego sprzętu AGD, dlatego po...

E-okna

Najpopularniejsze tagi:


Zamów newsletter