autor: JBZ » 24 lip 2012, 14:29
Typowy tekst reklamowy! Jeśli przedstawia się same zalety, tekst jest niewiarygodny! Ponadto, pisany przez marketingowca, a nie inżyniera.
Przykłady błędów i nieprawdy:
"Ściany, dach, elewacje czy wykończenia robimy się natomiast o dowolnej porze roku."
"dużo łatwiej taniej jest ogrzać dom szkieletowy niż murowany" - to już nie błąd a bzdura!
"Zdaniem fachowców w domach szkieletowych zużywa się średnio nawet o 1/3 mniej energii na ogrzewanie niż w domach murowanych o tej samej powierzchni" - proszę podać nazwisko choć jednego takiego fachowca.
"Ściany domów szkieletowych nie akumulują ciepła i choć przez niektórych ? zwłaszcza zwolenników ogrzewania węglowego ? jest to uważane za wadę, w tym przypadku jest to zaletą" - pominę brednię, ale proszę o przybliżenie tej zalety.