Ja mam coś takiego. Oczywiście punkty odnośnie robót są dostosowywane do danego zlecenia.
UMOWA O WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
Zawarta w dniu ......................... pomiędzy
1. .................................................. zamieszkała w ...................................................................... przy ul. ........................................., legitymująca się dowodem osobistym nr ............................. zwaną w dalszym ciągu umowy Zamawiającą" a
2. firmą ............................... z siedzibą w ................................ przy ul ......................................, reprezentowaną przez ......................................... właściciela firmy legitymującego się dowodem osobistym nr ...................., zwanym w dalszym ciągu umowy Wykonawcą", o następującej treści:
§ 1.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i oddania Zamawiającej robót budowlanych ........................................................................., według projektu dołączonego do niniejszej umowy.
§ 2.
Zamawiająca przekazuje wykonawcy zgodę spółdzielni mieszkaniowej na niniejszą modernizację.
§ 3.
Termin rozpoczęcia robót strony ustalają na ........................., a termin zakończenia na ....................
§ 4.
Strony ustalają następujący sposób przeprowadzenia prac:
a) Zamawiająca przygotuje
mieszkanie do rozpoczęcia prac w dniu .................. jako w terminie rozpoczęcia robót. Mieszkanie zostanie protokolarnie przekazane Wykonawcy.
b) Wykonawca nabędzie materiały budowlane, potrzebne do przeprowadzenia prac.
c) Wykonawca, po wykonaniu wszystkich prac, uporządkuje miejsce przebudowy.
d) Zamawiający odbierze wykonane roboty i strony sporządzą protokół.
§ 5.
Materiały i urządzenia, jakich użyje Wykonawca, powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa, Zamawiająca ma prawo sprawdzenia jakości materiałów używanych do budowy.
§ 6.
1. Wynagrodzenie strony ustalają na kwotę złotych .................................. (słownie: ........................ ........................... złotych), płatne w 3 ratach, tj. pierwszej w dniu rozpoczęcia prac tytułem materiałów potrzebnych do modernizacji złotych .................................., drugiej w terminie zakończenia prac przez Wykonawcę złotych .............................................. i trzeciej w wysokości złotych ........................................................ po przyjęciu prac przez Zamawiającą.
2. Wykonawca wystawi Zamawiającej rachunek uproszczony za całość wykonanych prac.
§ 7.
Za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy strony ustalają obowiązek zapłaty kar umownych, w wysokości ..............................................
§ 8.
W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
§ 9.
Umowę sporządzono w ............... jednobrzmiących egzemplarzach, po ............ dla każdej ze stron.