Wszyscy narzekają na okna Dobroplast,a to dziwne. Sprzedaję te okna już 5lat, moja firma też je montuje na pomorzu. W branży okiennej zbierałem doświadczenie od 2001r, mierzyłem, sprzedawałem, montowałem jak i serwisuję okna. Moim zdaniem do każdego okna musi być złota ręka, osoba montująca okno musi znać zasady od podstaw, jeśli spartoli się montaż, to już nic się nie pomoże, bez znaczenia czy to okno z aluplasta, veki, brugmana, czy nawet deco. Jeśli ktoś składa reklamację do fabryki na regulację okien , a siedzi w branży niech zaraz zrezygnuje z tej profesji. W każdej fabryce okna są regulowane, jednak w trakcie transportu jak i montażu wszystko może się przekręcić, montażysta powinien na końcu wyregulować okna w sposób taki aby starczyło to na lata. Reklamację można złożyć na wady towaru np. rysy na szybie stwierdzone przy odbiorze, lub tak samo stwierdzone rysy i pęknięcia, błędy stworzone na produkcji np. inne listwy przyszybowe.Jeśli ktoś składa reklamacje na okna które otrzymały budowlaną markę roku z powodu swojej ,,super fachowości" to przykro.
Osobiście polecam okna Dobroplast, reklamację złożyłem dwa razy raz na listwy przyszybowe i niezgodny profil zamiast 9000 otrzymałem 7000. Mimo wielkich próźb nie doczekałem się serwisu, ale otrzymałem nowe skrzydła.(czas 2 tygodnie). Drugi raz Dobroplast założył złe okucie do ruchomego słupka, serwisant naturalnie nie dojechał, może nie istnieje, okucie wymieniłem w własnym zakresie i jest w porządku. Mogę powtórzyć jeszcze raz. LUDZIE KUPUJCIE OKNA JAKIEKOLWIEK, JEDNAK ZANIM KUPICIE NAJPIERW SPRAWDZCIE PRODUCENTA(UWAGA NA OKNA GARAŻOWE BEZ APROBAT), DRUGIE SOLIDNY MONTAŻ, TRZECIE SERWIS NA MIEJSCU, SPRAWDZCIE CZY SPRZEDAJĄCY ZNA SWÓJ FACH NIE TYLKO UMIEJĄC ŁADNIE GADAĆ